Let's make it real

Let's make it real

Geen monoloog,

maar een dialoog

Hoe beter luisteren voor betere oplossingen zorgt

Wie vandaag op zoek is naar een technologische oplossing, komt helaas vaak bij een monoloog terecht. “Superlatieven, trendy buzzwords en magische hightech oplossingen… onze sector barst ervan,” zegt Tom Discart, VP Sales bij Telenet Business. “Maar zo’n one-size-fix-all oplossing bestaat niet. Stel je dus vooral de vraag of dat perfect geschetste plaatje ook écht iets oplost voor jouw bedrijf.”. 

“Een one-size-fix-all oplossing bestaat niet.”

- Tom Discart, VP Sales bij Telenet Business

Wat voor Telenet Business altijd aan de basis ligt van een duurzame oplossing, is een eerlijke dialoog. Een gesprek dat niet alleen de fantastische kant van technologie belicht, maar eentje die noden blootlegt en de pijnpunten in de kijker zet. Een dialoog die niet afleidt naar een blinkende alles-in-één-oplossing, maar een die het probleem tot in de wortel aanpakt.

 

Een dialoog die niet alleen over dromen gaat, maar over de uitdagingen waar jij ’s nachts van wakker ligt. Geen quick fixes. Maar écht gefikst.

Oren open, dag en nacht

Jouw doel is om je onderneming te optimaliseren en te doen groeien. Dan heb je een partner nodig die daar structureel aan wil meewerken en je op termijn met een half woord begrijpt. Elk bedrijf en elke uitdaging is anders. “Bij Telenet Business vinden we een manier van samenwerken die bij je noden past,” zegt Tim Cnaepkens, Customer Services Director bij Telenet Business.

“We vinden altijd een manier van samenwerken die aansluit bij de behoeften van de klant.”

- Tim Cnaepkens, Customer Services Director bij Telenet Business

Of je nu jaarlijks of elke dag wil samenzitten, een strategische sessie nodig hebt of op zoek bent naar een partner die je persoonlijk begeleidt… bij Telenet Business zitten we over het hele spectrum. Je kan zelf kiezen wat voor jou past.

 

Zelf aanpassingen doen via ons gebruiksvriendelijk portaal? Liever opteren voor gemoedsrust en weten dat je altijd bij een helpdesk terechtkan? Het kan allemaal. Voor de gezondheidssector werd zelfs een sectorspecifieke helpdesk opgezet, waar medewerkers van ziekenhuizen dag en nacht terechtkunnen voor de juiste ondersteuning. 

Meer dan connectiviteit

Met Telenet Business kan je rekenen op één partner die meedenkt om een vlotte verbinding en een optimale werking van alle communicatiesystemen te garanderen. Van callcenters en alarmcentrales, over digitale tv tot vaste en mobiele telefonie-oplossingen. Zo is er altijd één duidelijk aanspreekpunt.  

 

Ook voor UZ Leuven is dit een groot voordeel: “Telenet Business groeide het voorbije decennium uit tot een betrouwbare totaalpartner”, zegt Reinoud Reynders, IT-manager bij UZ Leuven. “Als we met iemand strategische oplossingen uitbouwen, willen we geen klant-leveranciersrelatie, maar een partnership. Het is zo belangrijk dat we elkaar echt begrijpen.” Lees meer over de ICT-infrastructuur waar we samen met UZ Leuven aan bouwen.

“Telenet Business groeide het voorbije decennium uit tot een betrouwbare totaalpartner.”

- Reinoud Reynders, IT-manager bij UZ Leuven

Telenet Business

Anders dan anders

Let’s make it real. 

Graag een dialoog over jouw ICT-uitdagingen?

Onze experts zitten voor je klaar.