PBX telefooncentrales 

Klantgericht communiceren en vlotter samenwerken

PBX telefooncentrales en bijhorende applicaties op kantoor of in de cloud

Een moderne telefooncentrale via ISDN, SIP (VOIP) of via een cloudoplossing?
We bieden je oplossingen op maat, van vaste telefonie tot integratie met mobiel, Unified Communications en jouw business-applicaties:

Analyse van jouw huidige situatie en advies op maat
Aanbod aan moderne telefooncentrales
Implementatie van de gekozen oplossing
Naservice met snelle interventietijden, zonder onverwachte kosten

Professionele klantencommunicatie

  • 1 hoofdnummer en rechtstreekse nummers voor jouw medewerkers
  • Korte wachttijden dankzij intelligente routering
  • Integratie met jouw CRM-systeem

Efficiëntere samenwerking

  • Overzicht van jouw collega's dankzij kalenderintegratie
  • Samenwerking verbeteren: bestanden delen, vergaderen via video, ...
  • Bereikbaarheid via 1 nummer (vast of mobiel nummer)

Kostenoptimalisatie

  • Analyse en optimalisatie van jouw telefoonverkeer en abonnementen
  • Real-time zicht op jouw verbruik, facturen, openstaande tickets, handleidingen via een eenvoudig webportal
  • Beheer van jouw abonnementen en telefoniesysteem via dezelfde tool

Wil jij PBX telefooncentrales?

We brengen de overstap voor jou in orde. Daar kan je op rekenen.

Alle details

We bieden je oplossingen op maat, van vaste telefonie tot integratie met mobiel, Unified Communications (UC) en jouw business-applicaties:

 

  • Analyse van jouw huidige situatie (as-is) en advies op maat naar de gewenste oplossing (to-be) on premise oplossingen of in de cloud.
  • Integratie van jouw telefonie met UC oplossing: integrated presence, call recording, visual voicemail, one number service, personal notification, dial per mouse click.
  • Aanbod aan moderne telefooncentrales van A merken (Microsoft , Avaya, Unify, Alcatel, Mitel, NEC), ter plaatse of in de cloud.
  • Implementatie van de gekozen oplossing met opleiding voor jouw medewerkers, aanlevering van nodige handleidingen en een contactpersoon voor opvolging na implementatie.
  • UC oplossingen specifiek voor hotel en healthcare sector met rechtstreekse boekingskoppelingen.
  • Communiceer waar en wanneer je het wil met steeds de recentste software en functionaliteiten dankzij een cloudoplossing.
  • Integratie tussen vast en mobiel netwerk dankzij onze Global oplossing.
  • Support van jouw bestaande PBX telefooncentrale (Microsoft skype for Business of Teams, Avaya, Unify, Alcatel, Mitel, Nec).
  • Snelle interventietijden zonder bijkomende kosten.

Meer telefonie van Telenet Business

Sneller en efficiënter communiceren dankzij Global

  • Integratie tussen het vaste en mobiele netwerk (FMC)
  • Geen applicatie nodig om oproepen te beantwoorden of uit te sturen
  • “1 nummer concept”: Kies zelf welk nummer je uitstuurt (zakelijk of mobiel) Kies wanneer je professioneel bereikbaar bent. Beheer zo jouw work-life balance
  • Flexibel werken op eender welke locatie en op eender welk tijdstip
  • Aanwezigheidsstatus: je ziet wie beschikbaar, bezet of afwezig is. Plus je kan dit eenvoudig beheren via een gebruikersportaal
  • Intelligente routering zowel op jouw vaste, als mobiele toestellen
  • Integratie met bestaande PBX telefooncentrale: zo is een gefaseerde migratie mogelijk
  • Nummerweergave van de beller, zelfs bij doorschakeling
  • Cloudoplossing met vaste prijs/maand/gebruiker
  • Redundante opstelling met 24/7 support

Wil jij PBX telefooncentrales?

We brengen de overstap voor jou in orde. Daar kan je op rekenen.

Inspiratie

Artikel
Bedrijfstelefonie - Waar haak je in op de evolutie?
De evolutie in digitale bedrijfstelefonie gaat hard. Waar je inhaakt op de evolutie, is afhankelijk van jouw situatie, jouw noden en jouw wensen.
Artikel
Bedrijfstelefonie - Wanneer zet je de stap naar IP-telefonie?
De evolutie in digitale bedrijfstelefonie gaat hard. Lees meer over de vormen die digitale bedrijfstelefonie kan aannemen en hoe dit aan te pakken.
Artikel
Bedrijfstelefonie in een stroomversnelling
De toekomst is aan IP. De klassieke ISDN-technologie maakt plaats voor IP-technologie en virtuele telefooncentrales.