Vaste telefonie met SIP

Met SIP kan jouw bedrijf overschakelen van een traditionele telefooncentrale naar een IP-PBX

Voordelige tarieven
Schaalbare oplossing die meegroeit met jouw bedrijf
Betrouwbaar en veilig dankzij redundantie en SLA
Ook beschikbaar voor Microsoft Teams Direct Routing

Voordelige tarieven

  • Bellen naar vaste en mobiele nummers en faxen versturen tegen uiterst voordelige tarieven
  • In België en naar het buitenland
  • Gratis overdracht van uw bestaande nummers

Schaalbare oplossing die meegroeit met jouw bedrijf

  • Zonder zorgen bijkomende lijnen of diensten (zoals servicenummers) toevoegen aan jouw telefooncentrale
  • SIP Trunking te combineren met dataconnectiviteitsproducten (zoals IP-VPN en Ethernet VPN) voor voice/data-integratie

Interessante opties

  • Makkelijke upgrades naarmate jouw internetbehoeften toenemen
  • SLA-garanties inclusief online rapportering
  • 24/7 Business ondersteuning
  • Uit te breiden met routerbeheer en traffic monitoring
  • Ook beschikbaar voor Microsoft Teams Direct Routing

Betrouwbaar en veilig dankzij redundantie en SLA

  • Via het redundante hogekwaliteitsnetwerk van Telenet
  • Uitgebreid Service Level Agreement (SLA)
  • Permanente monitoring en beheer van de dienst door het Telenet Network Operations Center

Eenvoudig beheer van facturen met My Bill

  • Intuïtieve en zeer eenvoudig te gebruiken webinterface
  • Telefoonfacturen online raadplegen, analyseren en beheren

Wil jij SIP?

We brengen de overstap voor jou in orde. Daar kan je op rekenen.

Waarom kiezen zij voor SIP?

"De monitoring van de glasvezelverbinding en de SLA-overeenkomst garanderen ons onmiddelijke ondersteuning."
Frank Verjans

Trius NV

"Nu hebben we een volwaardige oplossing die de beveiliging van onze gegevens garandeert."
Franky Goethals

Partena

"In onze verkooppunten is niets dan lof te horen: de connectiviteit is snel en betrouwbaar"
Jan Marien

Desco

Alle details

  • Verschillende aansluitmogelijkheden : Coax (4 tot 16 simultane gesprekken), DSL (6 tot 16 simultane gesprekken), Glasvezel (vanaf 15 simultane gesprekken), en Internet (vanaf 15 simultane gesprekken)
 
  • Meerdere telefoonnummers per aansluiting (DDI, Direct Dial Inward)
 
  • Connectieprotocol: IP
 
  • Signalisatieprotocol: SIP
 
  • Ondersteunde codec: G711
 
  • Nummerbehoud
 
  • Speciale marketingnummers mogelijk
 
  • Gegarandeerde bandbreedte (behalve voor aansluitingen via Internet)
 
  • QoS, Quality of Service
 

De prijzen voor SIP over DSL, coax of glasvezel zijn afhankelijk van jouw wensen, jouw situatie en van de aansluitkosten op uw locatie

 

Vraag een prijsbereking op maat

Nieuwe telefooncentrale nodig?

PBX telefooncentrales en bijhorende applicaties op kantoor of in de cloud. We bieden jou oplossingen op maat.

Meer telefonie van Telenet Business

Servicenummers

0800-, 078-, 070- en 090x-nummers voor extra dienstverlening en commerciële acties
  • Herkenbaar en drempelverlagend
  • Oproepen verschillend verwerken
  • Meetbare resultaten van marketingacties

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen. Unified Communications & Collaboration kan u hierin perfect bijstaan.
Vijf misvattingen over outsourcing als KMO
In de war for talent kapen grotere bedrijven vaak de beste talenten weg. Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Samen met zijn partners stuwt Telenet Business kmo’s vooruit
Ontdek hoe Telenet Business via lokale partners kmo's naar hun noden voorziet van IT- en telecomoplossingen voor optimale bedrijfsvoering.
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.
Wat is een Security Operations Center en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.