Van PBX-telefooncentrale tot communicatieplatform op maat

Wat is een moderne telefooncentrale?

Dat is een Customised Communication Platform, on site of in je cloud. Deze groeit mee met je bedrijf. Altijd met ondersteuning door onze experts en de volledige controle voor jou.

 

Hoe integreer je deze moderne telefooncentrale naadloos in je bedrijf?

Met Customised Communication Platform bouw je verder op je bestaande PBX of zet je een volledig nieuwe communicatie oplossing op. Altijd in lijn met je business omgeving.

Altijd vlot communiceren
Groeit mee met je bedrijf
Zorgeloze implementatie
Iedereen makkelijk aan de slag

Vlotte communicatie voor heel je bedrijf

We integreren je nieuwe communicatieoplossing naadloos in je vertrouwde business-omgeving. Daarvoor starten we van nul, of bouwen we verder op je bestaande PBX centrale. Zo kunnen je medewerkers veel meer dan telefoneren. Ze chatten, vergaderen, videobellen … Individueel afgestemd op je werknemers en hun werkplek.  

Groeit mee met je bedrijf

Wij staan altijd langs de zijlijn om je te ondersteunen, maar jij houdt de touwtjes in handen: updates en upgrades gaan enkel door met jouw goedkeuring. Daarnaast kies je of je het systeem op locatie wil. Dat kan als investering of door te huren. Liever een oplossing in je private cloud? Dan betaal je per maand de licenties die je gebruikt.

Zorgeloze implementatie

Je persoonlijke delivery manager betrekt je vanaf het begin bij de implementatie. Zo zorgen we dat die zeker vlot verloopt, terwijl je bedrijf blijft draaien. Als alles op punt staat, houden we dat ook zo. Na de oplevering kan je altijd rekenen op ondersteuning van onze experts, terwijl je altijd de controle behoudt.

Iedereen makkelijk aan de slag

Om je nieuwe oplossing écht te laten slagen, is het belangrijk dat het hele bedrijf hem gebruikt zoals het hoort. Daarom zijn je medewerkers van in het begin betrokken bij het hele proces. En als het systeem helemaal af is, zorgen we voor de nodige demo’s, handleidingen én trainingen op maat.

Benieuwd naar de beste oplossing voor jouw PBX-telefooncentrale?

We bekijken dit samen aan de hand van jouw noden.

Zorgvuldig geselecteerde partners

Zo’n spraakoplossing op maat is niet vanzelfsprekend. Daarom maken we altijd een doordachte keuze als we met een technologiepartner samenwerken. Zo rekenen we op de kennis en tools van enkele topspelers op de markt: Avaya, AtosUnify, NEC en Alcatel-Lucent.

Veelgestelde vragen

Je kan Microsoft Teams samen met je telefooncentrale gebruiken via ‘Microsoft Teams Direct Rerouting’ op 2 manieren: je installeert een Dedicated of Shared Session Border Controller* of je gebruikt invoegtoepassingen van telefonieleveranciers.

* Een Session Border Controller is een netwerkcomponent die als tussenschakel dient om de SIP-signalen en mediaflows tussen het PSTN Netwerk/SIP Trunk en de telefooncentrale van Microsoft Teams te autoriseren en routen. Je hebt een gecertificeerde SBC nodig om Direct Routing te activeren. Dat kan via SIP Trunking op 2 manieren.

Dedicated Session Border Controller:
  • Een private SBC gehost bij jou of in ons datacenter
  • Integratie met PBX en SIP Trunks
  • Aanpasbaar aan je specifieke noden
  • Beheer door Telenet Business mogelijk
Shared Session Border Controller:
  • Gehost in het Telenet-datacenter
  • Redundant opgebouwd (gehost op 2 locaties)
  • Kostenbesparend
  • Snellere oplevertijd
  • Beheer door Telenet Business

Daarvoor zorgen wij. In een private cloud werken wij de oplossing uit waarin je bestaande systemen naadloos geïntegreerd zijn.

Zowel onze oplossingen in de cloud als on site zijn state-of-the-art-formules.

Je geniet dus altijd van de laatste software en vernieuwingen.

Telenet Business biedt verschillende diensten aan.

Van standaardservice tot oplossingen waarbij je jezelf 100% kan concentreren op je zaak.

Bij elk nieuw project geven onze ervaringsdeskundige coaches trainingen op maat van je medewerkers,

je bedrijf en je communicatie-oplossing.