Vaste telefonie met ISDN-PRA

ISDN-PRA, kostenefficiënte digitale bedrijfstelefonie

Flexibele en schaalbare oplossing
Uitstekende spraakkwaliteit
Altijd voordelig bellen, ook tussen vestigingen onderling

Flexibele en schaalbare oplossing

  • 30 simultane gesprekken of een veelvoud daarvan
  • Werkt met elke PBX-centrale
  • Zonder zorgen bijkomende lijnen of diensten (zoals servicenummers) toevoegen aan jouw telefooncentrale
  • Combineerbaar met dataconnectiviteitsproducten (zoals IP-VPN en Ethernet VPN) voor voice/data-integratie

Uitstekende kwaliteit voor al jouw stemoproepen

  • Bespaar op jouw telecomfactuur, bel tegen uiterst voordelige tarieven
  • Uiterst betrouwbaar en veilig dankzij het redundante glasvezelnet van Telenet

Altijd voordelig bellen, ook tussen vestigingen onderling

  • Uitzonderlijk lage prijs voor oproepen van Telenet naar Telenet
  • Transparante, goedkope communicatie tussen verschillende vestigingen met gecombineerde ISDN 30- en ISDN 2-oplossingen
  • Gratis nummerbehoud

Eenvoudig beheer van facturen met My Bill

  • Intuïtieve en zeer eenvoudig te gebruiken webinterface
  • Telefoonfacturen online raadplegen, analyseren en beheren

Hulp nodig bij het zoeken naar de beste oplossing op maat van jouw bedrijf?

Alle details

  • Vanaf 30 simultane gesprekken
  • Meerdere telefoonnummers per aansluiting (DDI, Direct Dial Inward)
  • Standaard EURO ISDN, geschikt voor elke (IP) telefooncentrale
  • Alle gangbare bedrijfstelefoniediensten van Class-5, zoals:
    • Oproep doorschakelen
    • Kosteninformatie
    • Oproep blokkeren (per oproeptype)
    • Nummerherkenning
  • Nummerbehoud
  • Speciale marketingnummers mogelijk
  • Aanduiding van de kosten voor het gesprek dat aan de gang is (Advice of Charge)

Neem contact op met Telenet via het contactformulier of bel 0800 66 066 voor een prijsberekening op maat van jouw bedrijf.

Meer telefonie van Telenet Business

Servicenummers

0800-, 078-, 070- en 090x-nummers voor extra dienstverlening en commerciële acties

  • Herkenbaar en drempelverlagend
  • Oproepen verschillend verwerken
  • Meetbare resultaten van marketingacties

SIP over coax en glasvezel

IP-PBX-centrale (met signaling protocol) in plaats van een traditionele telefooncentrale (PBX met ISDN interface):

  • IP telefonie-oplossing over coax voor 4 tot 16 simultane gesprekken
  • IP telefonie-oplossing over glasvezel voor 15 of meer simultane gesprekken

Nieuwe telefooncentrale nodig?

PBX telefooncentrales en bijhorende applicaties op kantoor of in de cloud. We bieden jou oplossingen op maat.

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
Telecom en IT vormen de spil in productiebedrijf Typhoon
Ontdek hoe Typhoons productieprocessen transformeren dankzij de IT- en telecomdiensten van Telenet Business en Just Connect.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen.
Vijf misvattingen over outsourcing als kmo
Hoe krijg je als kmo toegang tot het juiste IT-talent? Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Wat is een Security Operations Center (SOC) en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel, Director Security, legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center (SOC) inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.