Business Mobile

Het mobiele plan dat werkt voor jou

Overal vlot samenwerken, da’s eender waar bereikbaar zijn, veel belminuten en nog meer mobiele data. Met Business Mobile kies je voor elke werknemer een tariefplan dat bij hem past. En met het handige online portaal hou je je kosten makkelijk onder controle.

Altijd en overal vlot bereikbaar? Check.

Ons sterke mobiele netwerk zorgt ervoor dat je medewerkers altijd en overal optimaal bereikbaar zijn. Op kantoor, onderweg en thuis.

Afgestemd op ieders gebruik? Natuurlijk.

Veel belminuten voor de een, onbeperkte data voor de ander. Jij kiest voor elke medewerker het tariefplan dat hij nodig heeft. Aanpassen kan op elk moment.

Geen verrassingen op je factuur? Logisch.

Je beheert alles in een online portaal. Je kan limieten en notificaties instellen, het verbruik monitoren en nog veel meer. Zo vermijd je verrassingen op je factuur.

Uiterst persoonlijke service? Inbegrepen.

We zorgen dat je meteen van start kan. Administratieve of technische vraag? Wij staan klaar, zowel voor jou als voor je medewerkers.

Meer weten of advies nodig? Wij zijn er voor je

Benieuwd of je huidige mobiele plan geoptimaliseerd kan worden? Wil je weten hoe het online portaal werkt? Heb je vragen over ons netwerk? Onze experts beantwoorden met plezier al je vragen.

Combineer naar hartenlust

Om je mobiele plan samen te stellen, kan je 5 tariefplannen combineren. Je kiest zelf welke medewerkers je welk tariefplan geeft. Onbeperkt bellen en sms’en onder collega’s is sowieso inbegrepen.

Nationale tariefplannen

Start

1,5 GB

200 belminuten en onbeperkt

sms’en in BE en EU

Contact

8 GB

Onbeperkt bellen en sms’en 
in BE en EU

Limitless

Onbeperkte data

Onbeperkt bellen en sms’en 
in BE en EU

Internationale tariefplannen

Europe

20 GB

Onbeperkt bellen en sms’en in en naar BE, EU, Jersey, Monaco en Zwitserland

Voordelig bellen naar 76 landen

World

25 GB

Onbeperkt bellen en sms’en in en naar BE, EU, Jersey, Monaco en Zwitserland

Voordelig bellen naar 76 landen

2 GB / 800 min / 800 sms'jes in 24 landen buiten de EU

Bellen in BE en EU

In België & binnen de EU gaan jouw gebruikte belminuten gewoon van je bundel. Voor bellen vanuit België naar een EU-land blijven dezelfde internationale tarieven geldig. EU : België, Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Monaco, Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Frans gedeelte van Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Canarische eilanden, Tsjechië, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Zweden.

 

Onbeperkte data inbegrepen in Limitless

(1) Verbruik in België: Eens het verbruik een volume van 35 GB/maand overschrijdt, kan de klant verder surfen aan een verlaagde snelheid van 512 kbps tot de volgende facturatieperiode. (2) Verbruik in de rest van de EU-zone: Eens het verbruik een volume van 30 GB/maand overschrijdt, kan de klant verder surfen aan normale snelheid aan 0,0025 euro (excl. btw) per MB. Indien je jouw Business Mobile Limitless-abonnement wijzigt naar een ander Business Mobile-abonnement, kan je binnen dezelfde facturatieperiode niet opnieuw een Business Mobile Limitless voor hetzelfde mobiele nummer activeren.

 

2 GB / 800 min / 800 sms'jes

Je kan deze extra 800 minuten, 800 sms'en en 2 GB data gebruiken naar/in deze 24 landen buiten de EU-zone: Australië, Brazilië, Canada, Chili, China, Hong Kong, India, Indonesië, Israël, Japan, Macedonië, Maleisië, Mexico, Montenegro, Marokko, Nieuw-Zeeland, Rusland, Servië, Zuid-Afrika, Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije, VS

 

Overzicht 76 landen

Algerije, Argentinië, Armenië, Australië, Brazilië, Brunei, Bulgarije, Canada, Chili, China, Colombië, Costa Rica, Cyprus, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gabon, Georgië, Griekenland, Hongarije, Hong Kong, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Irak, Iran, Israël, Italië, Japan, Kazakstan, Kroatië, Laos, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malawi, Maleisië, Malta, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oezbekistan, Oostenrijk, Pakistan, Panama, Polen, Portugal, Puerto Rico, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Sierra Leone, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Viëtnam, Zambia, Zweden, Zwitserland, Zuid-Afrika en Zuid-Korea

 

Wanneer de klant roamt op een buitenlands netwerk, kan de kwaliteit van de dienstverlening in dat land afwijken van de kwaliteit die de klant gewoon is op het netwerk van Telenet in België. De kwaliteit van de roamingdienst is onder meer afhankelijk van de beschikbare netwerktechnologieën, de lokale netwerkdekking, de beschikbare snelheid en eventuele beperkingen die de lokale netwerkoperator toepast.

Benieuwd welke tariefplannen jij het best kan combineren?

Onze experts helpen je graag om je ideale mobiele plan samen te stellen. We bekijken samen wat de behoeften van je medewerkers zijn en koppelen er de juiste tariefplannen aan.

“Onze tariefplannen aanpassen, dat was meteen geregeld. De nieuwe simkaarten zaten de volgende dag al in de brievenbus.”

Lieven Vanlommel, CEO Foodmaker

We helpen je graag verder

Onze experts helpen je om je ideale mobiele plan samen te stellen. In een vrijblijvend gesprek bespreken we de behoeften van je medewerkers en welke tariefplannen daar het best bij passen. Vul je gegevens in en we contacteren je snel. Neem je liever contact op met een van onze erkende Business Partners in je buurt? Vind hier jouw lokale adviseur

De persoonsgegevens die je ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BV, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Dan verwerkt Telenet jouw persoonsgegevens enkel naar aanleiding van je aanvraag. Indien je wenst dat Telenet jouw persoonsgegevens gebruikt om je in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan je dat hieronder aangeven. Zodra jouw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van je persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

Je hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op jou betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. Je kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien jouw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dien je eerst een bewijs van je identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van jouw identiteitskaart.

 

Indien je een klacht hebt in verband met de verwerking van je persoonsgegevens door Telenet, kan je je wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit via: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/burger/acties/klacht-indienen

 

* Voor de gemakkelijkheid spreken we hierboven steeds over “bedrijf”. Deze kennisgeving inzake privacy is echter ook van toepassing op de persoonsgegevens die jij ons als zelfstandige meedeelt.