nl

Verloren of gestolen gsm? Doe dit!

Verdorie. Je gsm is onlangs verloren of gestolen. Wat nu? Wij helpen je verder. Volg deze stappen voor je...

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Simkaart/eSIM en telefoonnummer

Deze heb je

Abonnement en toestel

Deze heb je

Simkaart/eSIM en telefoonnummer

Deze heb je

Abonnement en toestel

Deze heb je

Blokkeer je simkaart of eSIM en telefoonnummer

Doe dat zo snel mogelijk om misbruik te vermijden. Je regelt dat makkelijk online via MyTelenet.

Simkaart of eSIM deblokkeren?

Online

Telefonisch

  • Bel naar 1963 of 015 66 66 66.
  • Stuur ons een bericht via WhatsApp.

Winkel

Ga langs in een van onze Telenet-winkels. Ontdek de dichtstbijzijnde in je buurt.

Vervang je simkaart of eSIM

Behoud je graag je telefoonnummer? Dat kan! Een nieuwe simkaart haal je in een van onze Telenet-winkels of vraag je aan via MyTelenet. Voor een simkaart betaal je eenmalig € 5 via je aanrekening. Een nieuwe eSIM kan je enkel aanvragen in één van onze Telenet-winkels.

Blijf betalen voor je lopend abonnement

Als je je telefoonnummer blokkeert, is je mobiele contract bij ons niet opgezegd. Je blijft dus betalen voor het abonnement. Ook wanneer je je gsm verliest, blokkeer je best meteen de simkaart of eSIM. Jij blijft nog steeds verantwoordelijk voor je verloren gsm en simkaart. Belt er iemand anders met je simkaart of eSIM? Dan betaal jij voor die gesprekken.

Doe een aangifte bij de politie

Toestel gestolen? Doe dan best een aangifte bij de politie. Zij doen het nodige. Neem je aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van je toestel mee (serienummer van 15 cijfers). Het IMEI-nummer vind je op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel.

Tip! Vraag het IMEI-nummer vooraf op via *#06#.

Betaal je toestel met gespreide betaling af

Kocht je je verloren of gestolen toestel via gespreide betaling via Telenet? Hou dan rekening met het volgende:

  • Je blijft de maandelijkse bijdrage voor je toestel betalen, tot het toestel volledig afbetaald is.
  • Betaal je het openstaande saldo liever meteen helemaal af? Doe dan dit als je je contract afsloot...

Voor 15/09/2022?

Neem contact op met Cetelem.

Na 15/09/2022?

Neem contact op met Cofidis.

Zoek je iets anders?