Verdorie. Je gsm is onlangs verloren of gestolen. Wat nu? Wij helpen je verder. Volg deze stappen voor je...
Doe dat zo snel mogelijk. Zo vermijd je misbruik ervan. Je kan het makkelijk online regelen via Mijn Telenet.
Online
Telefonisch
Winkel
Ga langs in een van onze Telenet-winkels. Ontdek de dichtste winkel bij jou.
Behoud je graag je telefoonnummer? Dat kan! Een nieuwe simkaart haal je in een van onze Telenet-winkels. Daarvoor betaal je eenmalig € 5. Je ziet het verschijnen op je aanrekening.
Als je je telefoonnummer blokkeert, is je mobiele contract bij ons niet opgezegd. Je blijft dus betalen voor het abonnement. Ook wanneer je je gsm verliest, blokkeer je best meteen de simkaart. Jij blijft nog steeds verantwoordelijk voor je verloren gsm en simkaart. Belt er iemand anders met je simkaart? Dan betaal jij voor die gesprekken.
Toestel gestolen? Doe dan best een aangifte bij de politie. Zij doen het nodige. Neem je aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van je toestel mee (serienummer van 15 cijfers). Het IMEI-nummer vind je op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel.
Tip! Vraag het IMEI-nummer vooraf op via *#06#.
Kocht je je verloren of gestolen toestel via gespreide betaling via Telenet? Hou dan rekening met het volgende:
Voor 15/09/2022?
Neem contact op met Cetelem.
Na 15/09/2022?
Neem contact op met Cofidis.