Je nieuwe simkaart
Je kan om verschillende redenen een nieuwe simkaart nodig hebben. Stapte je onlangs over naar een nieuw abonnement? Heeft je oude simkaart een formaat dat niet past in je nieuwe toestel? Is je gsm verloren of gestolen? Of heb je een verouderde simkaart? Wij helpen jou graag verder.
Al een mobiel abonnement bij Telenet?
Je kan je huidige simkaart gewoon houden.
Nog geen mobiel abonnement bij Telenet?
Je krijgt van ons een 3-in-1-simkaart die in alle toestellen past.
Het type simkaart dat je kan gebruiken hangt af van je toestel.
Nieuw toestel?
Dan kan het zijn dat je een simkaart van een ander formaat nodig hebt. Wij geven jou een 3-in-1 simkaart die in alle toestellen past. Je kan dan zelf het formaat aanpassen naar een normale sim, nano- of microsimkaart.
Gestolen of verloren toestel?
Blokkeer dan meteen je simkaart via Mijn Telenet. Je krijgt een nieuwe simkaart en betaalt daarvoor eenmalig € 5 via je aanrekening.
Kreeg je een sms, e-mail of brief van ons omdat je simkaart verouderd is? Geen zorgen, je kan in tussentijd met je huidige simkaart gewoon blijven bellen, sms’en en surfen tot je je nieuwe simkaart hebt.
Je krijgt je nieuwe simkaart...
Per post
Als je je simkaart telefonisch of online aanvraagt, krijg je die per post. Activeer je simkaart en je bent klaar om te bellen, sms'en en surfen.
In onze winkel
Als je je simkaart afhaalt in een Telenet-winkel krijg je die meteen mee. Onthou wel dat alleen de persoon op wiens naam het klantennummer staat, de simkaart kan ophalen. Kies je voor een abonnement met toestel? Dan krijg je ook je toestel gebruiksklaar mee.
Goed om te weten
- Je kan geen twee simkaarten voor hetzelfde nummer krijgen. Je kan er natuurlijk wel altijd een Prijs volgens verbruik-abonnement bijnemen (op een ander nummer).
- Nieuwe simkaart nodig voor de itsme-app? Ook daarvoor kan je terecht in een Telenet-winkel.