Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

De opzeg bij je huidige operator

Geef je Easy Switch-gegevens door

Zo regelen we volledig de opzeg bij je huidige operator en de overstap naar ons. Je vindt je Easy Switch ID op je factuur (aanrekening), aankoopbevestiging of online klantenzone van je huidige operator.

Let op:

  • Easy Switchen voor vaste of mobiele telefonie kan alleen als je ook internet of tv overzet. Enkel vaste of mobiele nummers kan niet.
  • Geef je gegevens door minstens 3 werkdagen voor je installatie. Komt de technieker binnen de 3 werkdagen langs? Dan geef je je Easy Switch-gegevens aan de technieker zelf door.
  • Staan je nieuwe producten al actief? Dan regel je de opzeg bij je vorige provider zelf. Easy Switch is dan niet meer mogelijk.
Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen je vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we je om onze klantendienst te contacteren.
  1. Gelieve dit veld in te vullen.
  2. Gelieve een keuze te maken.
  3. Gelieve dit veld in te vullen.
  4. Gelieve dit veld in te vullen. Gelieve een geldig klantennummer in te geven
  5. Ongeldig e-mailadres.
  6. Gelieve een geldig telefoonnummer op te geven
  7. Gelieve dit veld in te vullen.
 
  1. Gelieve dit veld in te vullen. Gebruik het juiste formaat: dd-mm-jjjj

    Telefonie-abonnementen opzeggen

    Vaste en mobiele nummers die je overzet naar Telenet, zeggen wij automatisch voor jou op. Je hoeft voor die nummers geen Easy Switch aan te vragen. Zijn er ook telefoonnummers die je niet overzet naar Telenet, maar wel wil opzeggen?

  1. Gelieve een geldig telefoonnummer op te geven
  1. Gelieve een geldig telefoonnummer op te geven
  1. Gelieve een geldig telefoonnummer op te geven
  1. Gelieve een geldig telefoonnummer op te geven
  1. Gelieve een geldig telefoonnummer op te geven