Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

E-mails versturen of ontvangen lukt niet met Telenet Webmail?

Met Telenet Webmail kan je je e-mail op het internet lezen en versturen zonder een e-mailprogramma.

E-mail versturen lukt niet

 

E-mail ontvangen lukt niet

Kijk eerst na of je internetverbinding nog werkt.

Internet in orde? Controleer dan deze mogelijke oorzaken:

  • Bijlage is groter dan de maximum toegestane  bestandsgrootte (max.14 MB).
  • E-mailadres (ontvanger) klopt niet of bestaat niet.
  • De inbox van de ontvanger is vol.
  • E-mailprogramma (ontvanger) weigert de e-mail.
  • Telenet heeft je mailbox tijdelijk geblokkeerd, waardoor je geen e-mails meer kan versturen.

Je krijgt een waarschuwingsbericht als je e-mail niet verstuurd raakt. Probeer de oorzaak te vinden (bv. e-mailadres controleren op tikfouten... ) en probeer het opnieuw.

Mogelijke oorzaken: 

  • De maximumcapaciteit (5GB) van je mailbox is bereikt (je krijgt een waarschuwing)
  • Bijlage is groter dan de maximum toegestane bestandsgrootte (max.14 MB)
  • Telenet Webmail blokkeert uitzonderlijk bepaalde types bijlagen, als die bijlagen mogelijk een virus of spam bevatten. Opgelet: het is mogelijk dat de afzender van de geblokkeerde e-mail geen waarschuwing heeft gekregen dat jij de e-mail niet ontvangen hebt.

Dit doe je zo:

  • Klik op Instellingen
  • Kies de tab E-mail 
  • Ga naar Ontvangen berichten
  • Is Doorgestuurde e-mails niet bewaren in Inbox aangevinkt?

 

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs