Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is Terugkijk TV en hoe werkt het?

Een programma gemist of wil je graag iets herbekijken? Kijk je programma's tot 7 dagen terug waar en wanneer jij dat wil. Ook met je tv-app van Telenet kan je onbeperkt tot 7 dagen terug je favoriete programma’s (her)bekijken. Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoon .

 

Volledig overzicht van zenders die Terugkijk TV aanbieden

Maak je keuze...

Je kijkt via tv

 

Je kijkt via smartphone, tablet of computer

Bekijk zelf hoe eenvoudig Terugkijk TV is!

  • Open de TV-gids
  • Kies een programma in het verleden met het icoon .
  • Druk op OK en kies Nu kijken. Je navigeert makkelijk door de dagen met de toetsen 

Help, Terugkijk TV werkt niet (meer)!

Check je interactiviteit in 1-2-3

Open de TV-gids

  • Kan je meer dan 2 dagen ver kijken? Je decoder is interactief. 
  • Kan je maar tot 2 dagen ver kijken? Je decoder is niet interactief.

Hoe is je decoder aangesloten?

Via wifi-pod?

Kijk na...

Stopcontact

Zitten je wifi-pods goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Je mag een stekkerblok gebruiken.

UTP-kabels

Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Ledlampjes

Brandde er kort een lampje toen je de pod in en uit het stopcontact haalde? 

 
 
 

Via Powerline-adapter?

Kijk na...

Stopcontact

Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.

UTP-kabels

Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Ledlampjes

Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.

 

Herkent je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter. Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.

Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.

 
 
 

Kijk na...

Stopcontact

Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.

UTP-kabels

Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Ledlampjes

Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.

Herkent je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter.

Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.

Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil
zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.

 

Via UTP-kabel?

Kijk na...

UTP-kabels

Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Kabels beschadigd?

Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.

Herstarten

Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.

 
 
 

Kijk na...

UTP-kabels

Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Kabels beschadigd?

Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.

Herstarten

Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.

 

Nog niet opgelost?

Contacteer onze klantendienst en we helpen je meteen verder!

 
{{lineValue}}
  • Je hebt geen toegang tot Terugkijk TV via een Play Sports Dagpas.
  • Het is mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor bepaalde uitzendingen
  • Je kan de reclameblokken tijdens programma's op VTM en Play niet meer verderspoelen.
 
 

Wat heb je nodig?

  • Telenet TV met een decoder (Telenet TV-box, Digicorder of Digibox)
  • een internetverbinding in de Europese Unie (wifi, netwerkkabel, 3G, 4G of 5G)

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs