Je favoriete programma gemist? Geen probleem! Met Terugkijk TV mis je niets. Hoe lang je terug kan kijken hangt af van je abonnement of extra pakketten.
Met andere abonnementen kan je geen Terugkijk TV gebruiken.
Tip: heb je het juiste abonnement of pakket? Installeer de Telenet TV yelo-app om ook gebruik te maken van Terugkijk TV op je smartphone, tablet of pc.
Telenet TV-box
AD2200
AD2100
AD220
AD210
Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .
Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet.
Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .
Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet.
Terugkijk TV is alleen inbegrepen in Streamz, Streamz+, Play More & Play Sports (bij Play Sports alleen op Play Sports-zenders).
Goed om weten: Bestellen kan ook via de TV-shop.
Open de TV-gids
Tip: Gebruik de dubbele pijltjestoets om snel naar een volgende dag te gaan.
Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.
Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.
Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.
Herkennen je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter.
Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.
Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.
Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.
Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.
Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.
Bel ons op 0800 68 000 en we helpen je graag verder!
Graag hulp of meer uitleg?