Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is een geldig betalingsbewijs?

Werden je diensten geblokkeerd na een laattijdige betaling? Soms kan het enkele dagen duren vooraleer het geld op onze rekening staat. In dat geval kan je ons een geldig betalingsbewijs bezorgen en zorgen we ervoor dat je snel weer gebruik kan maken van je Telenet-diensten.

 

Goed om te weten: betaal je via Mijn Telenet, dan gebeurt je betaling meteen en geven we je diensten snel weer vrij.

De volgende betalingsgegevens moeten duidelijk leesbaar zijn

  • Het overgeschreven bedrag
  • De stortingsdatum
  • Het rekeningnummer van de  schuldenaar
  • Het rekeningnummer van de  begunstigde
  • De gestructureerde mededeling

 

Hieronder vind je een voorbeeld van hoe een correct betalingsbewijs eruit ziet:

Wil je weten of je een betalingsbewijs kan doorsturen?

Neem dan telefonisch contact op met onze Klantendienst op 0800 68 000.

 
 
{{lineValue}}

Een bewijs van overschrijving is geen geldig betalingsbewijs. Een voorbeeld hiervan zie je hieronder:

 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs