Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Update van uw factuur: wat is er veranderd?

Vanaf 26 september zal u merken dat de lay-out van uw factuur veranderd is. We overlopen even alle aanpassingen.

Uw Telenet-gegevens

U vindt al uw Telenet-gegevens terug links bovenaan uw factuur. 

Vanaf nu vindt u hier ook uw loginggegevens terug.

 
 

Betalingsinformatie

U krijgt een duidelijk overzicht van uw openstaand saldo met een opsplitsing tussen vorige facturen en de nieuwe factuur.

Uw totaalsaldo wordt apart vermeld.

De afbeeldingen hieronder tonen u aan hoe de nieuwe lay-out eruit ziet wanneer u via domiciliëring of overschrijving betaald. Het originele overschrijvingsformulier hebben we vervangen door de nodige betalingsgegevens.

 
 

Details van uw factuur

Op uw nieuwe factuur zal u een overzicht krijgen van al uw Telenet-diensten opgesplitst per adres. Daarnaast zullen correcties, compensaties of wijzigingen apart vermeld staan van de maandelijkse abonnements- en verbruikskosten.

Met deze aanpassing ziet u in de toekomst ook over welk pakket u beschikt. Voor onze WIGO Business klanten is de aanpassing helaas nog niet zichtbaar.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs