Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Update van uw factuur: wat is er veranderd?

Goed om te weten

Sinds 26 september 2018 is de lay-out van uw factuur veranderd. We geven u bij deze aanpassingen graag een woordje uitleg. 

 
 

Uw Telenet-gegevens

U vindt uw Telenet- en logingegevens terug links bovenaan uw factuur.

 
 

Betalingsinformatie

U krijgt een duidelijk overzicht van uw openstaand saldo met een opsplitsing tussen vorige facturen en de nieuwe factuur.

Uw totaalsaldo wordt apart vermeld.

De afbeeldingen hieronder tonen u aan hoe de nieuwe lay-out eruit ziet wanneer u via domiciliëring of overschrijving betaald. Het originele overschrijvingsformulier hebben we vervangen door de nodige betalingsgegevens.

 
 

Details van uw factuur

Op uw factuur krijgt u een overzicht van al uw Telenet-diensten opgesplitst per adres. Daarnaast staan correcties, compensaties of wijzigingen apart vermeld van de maandelijkse abonnements- en verbruikskosten.

Met deze aanpassing ziet u  ook over welk pakket u beschikt. 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs