nl
  • nl

Proactieve gratis herstelling van je aansluiting

Met de nodige intelligente systemen controleren we continu de kwaliteit van je netwerk. Zo stellen we eventuele problemen vast met de verbinding tussen jouw modem en de straat. Zelfs als jij dit (nog) niet merkt. Dit kan namelijk problemen geven met de kwaliteit van jouw internet en/of digitale tv. Ook bij jouw buren en in de hele buurt.

 

In zo’n situatie willen we tijdig ingrijpen en sturen we gratis een technicus naar jouw adres. Deze controleert alle kabels, zowel binnen- als buitenshuis. Als dit nodig blijkt voert onze technicus meteen de nodige herstellingen uit.

 

De afspraak wordt automatisch ingepland en gebeurt door onze partner Unit-T. De datum en het uur laten we je weten via e-mail en sms. Deze details vind je ook terug op MyTelenet en de MyTelenet-app.

Past de gratis herstelafspraak niet voor jou?

Geen probleem: stuur ons een berichtje via WhatsApp of bel ons op +32 (0) 15 66 66 66.

 

Weet wel: het is in jouw eigen belang om de afspraak zo snel mogelijk te laten doorgaan. Zelfs als je in de praktijk (nog) niets merkt. Sluimerende en vaak kleine issues kunnen na verloop van tijd uitgroeien tot grote problemen. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor andere Telenet-klanten in je buurt.

 

Voor deze gratis herstelafspraak komen we enkel langs op weekdagen, tijdens de kantooruren. Bezoek door een technicus op avonden of zaterdagen reserveren we voor dringende problemen.

Goed om te weten
  • De afspraak ervoor kan altijd langer of korter duren dan gepland. Daarom kunnen we je vooraf geen exact uur doorgeven. Zorg er dus voor dat je de hele periode thuis bent.
  • Iemand anders mag ons in jouw plaats ontvangen. Deze persoon moet wel meerderjarig zijn.
  • Zorg er ook voor dat je Telenet-installatie vlot bereikbaar is voor de technicus.
Zoek je iets anders?