Storing op de vaste lijn. Wat nu?
Dat is vervelend. We helpen je met die kink in de kabel. Zo bel je in een wip weer probleemloos naar al je vrienden en familie.
Check je eerst even of...
- je tijdig betaalde? Bij een te late betaling blokkeren je diensten.
- je oproepdoorschakeling uitstaat? Als dat aanstaat, krijg je geen oproepen binnen.
Ligt het hier misschien aan?
Een stekker of snoer beter aansluiten, doet vaak al wonderen. Kijk je even of het ligt aan...
de aansluiting?
Controleer best het contact met je stekkers, stopcontacten en verlengkabels. Zo merk je meteen of je telefoon en modem stroom krijgen.
een (telefoon)toestel?
- Meerdere telefoontoestellen in huis? Kijk dan na of ze allemaal goed zijn ingehaakt.
- Ga na of een ander toestel voor storing zorgt. Hoe doe je dat? Verbind je telefoontoestel rechtstreeks met de modem en zet andere toestellen uit.
- Lukt het met een ander telefoontoestel wel? Dan ligt het probleem aan je toestel.
Werkt dat niet? Dit kan ook.
Helaas is er een grote kans dat het kabelnet verstoord is. Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66 of stuur ons een bericht via WhatsApp.
Noteer je deze gegevens voor je ons contacteert? Zo kunnen we je sneller helpen.
- Hoe vaak heb je het probleem opgemerkt?
- Op welke tijdstippen?
- Naar welke nummers belde je toen? Vermeld van 3 recente oproepen het nummer en tijdstip.