nl

Je nieuwe MyTelenet

Meer overzicht, meer mogelijkheden

MyTelenet, dat is je nieuwe klantenzone.  Je hebt ‘m altijd binnen handbereik op telenet.be/mytelenet of in de MyTelenet-app.

Je vindt nu alle info terug op 1 plaats. Handig, niet?
Zo beheer jij je Telenet-producten nog beter! De navigatie wijst je eenvoudig de weg tussen MyTelenet, je producten, je betaling én je profiel. Bij Hulp vind je onze veelgestelde vragen terug.

MyTelenet in detail

MyTelenet
  • Op de startpagina van MyTelenet zie je meteen hoe het gesteld is met je verbruik, je aanrekeningen en je thuisnetwerk. Is er ergens een probleem? Dan zie je dat direct, net zoals in de MyTelenet-app. 
  • Onder de rubriek Speciaal voor jou houden we je op de hoogte als er interessante tips of aanraders zouden zijn voor jou.
  • Onder Handige links kan je bovendien snellinks terugvinden (o.a. Webmail, …)
Mijn producten
  • Onder Mijn producten vind je alle informatie over je mobiele verbruik of internetverbruik.
  • Je ziet bovendien meteen of alles OK is met je thuisnetwerk. Je wijzigt er ook je abonnement(en) of bestelt extra opties.
  • In het overzicht zie je de belangrijkste kaartjes om zelf je producten te beheren
Betaling

Onder Betaling bekijk je je aanrekeningen en regel je je betaling meteen online.

Hulp

Je vindt onder ‘Hulp’ je vertrouwde Klantenservice terug met het antwoord op veelgestelde vragen of onze contactmogelijkheden

 

Profiel

Onder Profiel pas je je persoonlijke gegevens of je wachtwoord, e-mailadres enz. aan

Zoek je iets anders?