nl

Chat met ons

De AI-assistent van Telenet is 24/7 beschikbaar via de website en de MyTelenet-app. Je krijgt duidelijke antwoorden op algemene vragen, maar het is geen livechat.

Onze assistent werkt met generatieve AI, in de veilige Telenet-omgeving, maar kan er eens naast zitten. Daarom raden we aan om antwoorden altijd na te kijken met de info op onze website, zeker bij prijzen en promoties. Gebruik de AI-assistent van Telenet eerlijk. Bewust misleiden is niet toegestaan.

Start meteen via

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

de MyTelenet-app

Deze heb je

de website

Deze heb je

de MyTelenet-app

Deze heb je

de website

Deze heb je

Via de MyTelenet-app

Zorg dat je de nieuwste versie van de MyTelenet-app hebt. Heb je de app nog niet? Download 'm dan eerst.

Scan de QR-code en start een chat met onze AI-assistent van Telenet in de app. Zorg dat je de nieuwste versie van de MyTelenet-app hebt.

Heb je de app nog niet? Download 'm dan eerst.

Via de website

Log in voor persoonlijke hulp en advies op maat zodat
  • We je meteen herkennen en je sneller kunnen helpen.
  • Je chatgeschiedenis bewaard blijft, zo kan je altijd voorgaande gesprekken terugvinden.
  • Je een melding in de app ontvangt bij elk antwoord.

Niet ingelogd? Je kan nog altijd chatten. Onze AI-assistent van Telenet geeft dan enkel antwoorden op basis van de algemene info op onze website.

Hoe werkt het?

24/7 beschikbaar

Je krijgt duidelijke antwoorden op algemene vragen. Niet geholpen? Dan verbinden we je door met een medewerker. Onze medewerkers antwoorden alleen tussen 8 en 22 uur op weekdagen en tussen 9 en 22 uur in het weekend en op feestdagen. Let wel: dit is geen livechat, dus ook binnen de openingsuren kan het even duren voor een collega antwoordt.

Veilig op de website én in de app

Chatten doe je in het chatkanaal, geïntegreerd in de MyTelenet-app en op onze website. Zo blijf je altijd in onze veilige Telenet-omgeving. We beschermen je gegevens en gebruiken ze alleen om jouw ervaring te verbeteren. En dat volgens de GDPR-regels.

Werkt met generatieve AI

De nieuwe AI-assistent van Telenet snapt je vraag, zoekt alle info op onze website en geeft je meteen een helder antwoord.

Onze chatbot is (nog) geen mens en kan er eens naast zitten. Daarom raden we aan om antwoorden altijd na te kijken met de info op onze website, zeker bij prijzen en promoties.

Gebruik de AI-assistent van Telenet eerlijk. Bewust misleiden is niet toegestaan.

Veelgestelde vragen

Wanneer krijg je een antwoord?

Geen wachttijden meer! Je krijgt meteen een antwoord van onze slimme assistent. Die helpt je 24/7 op weg. Kan onze AI-assistent van Telenet niet meteen helpen? Dan verbinden we je automatisch door met een medewerker. Let wel, die antwoorden alleen tussen 8 en 22 uur op weekdagen en tussen 9 en 22 uur in het weekend en op feestdagen. 

Welke vragen mag je stellen?

De AI-assistent van Telenet helpt je met algemene vragen over Telenet. Wil je weten hoe je je wifi-wachtwoord wijzigt, waar je een aanrekening kan terugvinden of hoe de wifi-pods werken? Geen probleem! Vragen die niks met Telenet te maken hebben, zoals het weer of het verkeer, daar kan onze slimme assistent je helaas niet mee helpen.

Kan je vorige gesprekken nalezen?

Vorige gesprekken vind je terug in de MyTelenet-app en online op MyTelenet als je ingelogd bent. Niet ingelogd? Je chatgeschiedenis blijft bewaard op het toestel waarmee je het gesprek startte. En dat zolang je de cache en cookies op dat toestel niet wist.

Wat als je (nog) geen klant ben?

Dan kan je nog steeds chatten met onze AI-assistent van Telenet. Wel alleen via onze website, niet via de app. Je krijgt antwoorden op je vragen die je aan Telenet wil stellen, dankzij de beschikbare informatie op onze website.