Stap je over naar een ONE(up)-abonnement? Dan ziet je eerste aanrekening, na de overstap, er iets anders uit want je betaalt je abonnementen altijd op voorhand.
Rechtzetting vorig abonnement
Het deel van je vorig abonnement dat je al betaalde vóór je overstap naar een ONE(up)-abonnement, krijg je terug.
Rechtzetting nieuw abonnement
Je betaalt eenmalig voor diezelfde periode je nieuwe abonnement.
Je nieuwe aanrekening
De aanrekening voor ONE(up) voor de volgende maand.
Het bedrag op je eerste ONE(up)-aanrekening kan dus anders zijn dan de maandelijkse ONE(up)-prijs. Maar wees gerust, vanaf je volgende aanrekening betaal je gewoon het maandelijkse bedrag voor je ONE of ONEup.
Vanaf nu heb je een digitale aanrekening, altijd beschikbaar via Mijn Telenet. Je ontvangt ze via e-mail en als je dat wil ook via sms. Zorg er zeker voor dat we de juiste gegevens hebben. Bij je eerste ONE(up)-aanrekening krijg je een bijlage met een gedetailleerde uitleg. Bovenaan je aanrekening vermelden we je persoonlijke login. Zijn er meerdere? Dan tonen we de laatst aangemaakte login.
Welk extra verbruik is niet inbegrepen in je ONE(up)?
Wil je je persoonlijk verbruik of die van je gezinsleden in detail bekijken? Dat kan op de verbruiksbijlage van je digitale aanrekening. Je kan je aanrekeningen ook online bekijken.
Geniet je naast je ONE(up)-abonnement ook van Telenet TV iconic of flow? Dan rekenen we dat apart aan op je aanrekening.
Heb je een decoder om naar tv te kijken?