Je openstaand saldo checken én in één klik betalen? Dat doe je rap in de Telenet-app! Liever automatisch betalen? Ook een domiciliëring aanvragen of beheren doe je zo in de gratis app. Bekijk en betaal je je openstaand saldo toch liever via je laptop of pc? Dat kan via Mijn Telenet.
Je kan je Telenet-aanrekeningen op verschillende manieren betalen.
Met een domiciliëring
Betaal je met een domiciliëring? Dan betaal je maandelijks op tijd én zonder zorgen.
Via Mijn Telenet (online)
Betaal je je aanrekening graag meteen online? Ga dan via Mijn Telenet naar het overzicht van je aanrekeningen. Je kan daar kiezen om te betalen via QR-code of met je bankkaart.
Let op! Online betalen kan alleen als je kiest voor een digitale aanrekening per e-mail.
Regel het meteen!
Per overschrijving
Betaal je met een overschrijving? Dan kan het tot 5 werkdagen duren voor we je betaling hebben verwerkt.
Je kan in het overzicht van je aanrekeningen in de Telenet-app of op Mijn Telenet makkelijk nakijken of je betaling is aangekomen. Groen vinkje? Dan hebben we die goed ontvangen.
Let op! Het kan even duren voor de betaling bij ons toekomt en je het groene vinkje ziet.
Telenet rekent een herinnerings- of nalatigheidskost aan als we een betaling te laat ontvangen. Controleer dus zeker de vervaldag op je aanrekening. Betaalde je net en kreeg je toch een herinnering? Dan kan het zijn dat de brief je betaling heeft gekruist. Je betaalt dan geen herinneringskost.