Heb je een probleem om je Telenet-aanrekening te betalen? Dan bekijken we met jou individueel hoe we dit kunnen oplossen zodat je van je diensten kan blijven genieten.
Je aanrekening vermeldt een vervaldatum "Te betalen voor...". Op die datum moeten we je betaling volledig ontvangen hebben. Is dat niet het geval, dan stuurt Telenet je een eerste gratis herinnering per sms en/of e-mail. Je kan je e-mailadres en mobiel nummer altijd aanpassen via Mijn Telenet.
Breng je betaling meteen in orde. Gebruik zeker de gestructureerde mededeling die je op de eerste pagina van je aanrekening of herinneringsbrief vindt. Kies je voor een aanrekening via e-mail en betaal je online of via overschrijving? Dan sturen we je een paar dagen voor de uiterste betaaldatum van je aanrekening een gratis herinnering via e-mail.
Tip: online betalen is de beste manier om je aanrekeningen te betalen. Zo ben je zeker dat we je betaling onmiddellijk ontvangen en vermijd je een herinneringskost.
Het kan dat je domiciliëring nog niet in orde was...
Of het kan dat het saldo op je rekening onvoldoende was...
Ontvangen we geen betaling na de gratis herinnering? Dan rekenen we kosten aan voor de volgende herinneringen waarbij je diensten stapsgewijs geblokkeerd worden.
Mobiel
Televisie
Vaste telefonie
Internet
Na verschillende herinneringen worden al je diensten verwijderd.
We rekenen pas een herinnerings- of nalatigheidskost aan wanneer we een betaling te laat ontvangen. Controleer dus zeker de vervaldatum op je aanrekening. Afhankelijk van je bank kan het tot 5 dagen duren voor je betaling op onze rekening staat. Rond feestdagen en banksluitingsdagen kan het zelfs tot een week duren.
Check de volgende zaken...
Lijkt alles te kloppen, maar kreeg je toch een herinnering? Contacteer onze Klantendienst en we bekijken het voor jou.
Graag hulp of meer uitleg?