Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Wat bij storing op vaste lijn?

Eerst even dit

  • Geen inkomende/uitgaande gesprekken, verbroken gesprekken, eenrichtingsgesprekken, echo, geen kiestoon? Kijk dan na of je tijdig hebt betaald.
  • Krijg je geen inkomende oproepen? Controleer dan ook of oproepdoorschakeling uitstaat.

Nog niet opgelost?

Vaak zijn niet goed aangesloten stekkers of verbindingssnoeren de oorzaak van het probleem. Kijk na...

  • zitten de stekkers in het stopcontact?
  • zijn de Modem en stopcontact OK?
  • zijn de verbindingssnoeren OK?
  • Zijn alle toestellen ingehaakt?
  • Staat je toestel in toonmodus?
  • Zijn het toestel en batterij OK?
  • Heb je kabel-tv? Is je tv-ontvangst verstoord?
  • Storing op alle telefoontoestellen? Een ander toestel kan de oorzaak zijn. Schakel alles uit en sluit je telefoon rechtstreeks aan op de modem. Test eventueel met een ander toestel. 
 
 

Antwoordde je...

Ja op alle vragen?

Er is een grote kans dat het kabelnet verstoord is. Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66 of stuur ons een bericht via WhatsApp.

 

Hou alvast deze gegevens bij de hand.

  • Hoe vaak heb je het probleem opgemerkt?
  • Op welke tijdstippen?
  • Naar welke nummers belde je toen? Vermeld van 3 recente oproepen het nummer en tijdstip.

Nee op 1 (of meer) van de vragen?

De kans is groot dat (jouw gedeelte van) de telefooninstallatie verstoord is.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs