Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Storing tijdens digitaal tv-kijken?

Volg deze stappen

1. Kijk de bekabeling na

Haal de coaxkabel (rood) uit je Digibox/Digicorder, blaas langs beide uiteinden van de kabel om het stof te verwijderen en steek hem opnieuw in.

 

2. Herstart je Digibox/Digicorder

Haal de stekker uit en steek hem opnieuw in.

3. Vervang de kabel

Vervang je coaxkabel door een nieuwe. Geen extra kabel meer? Koop dan een nieuwe bij een Telenet-winkelpunt in je buurt.

 
 

Goed om te weten

  • Tv-versterkers die niet door Telenet geplaatst zijn, kunnen zorgen voor blokvorming.
  • Gebruik alleen door Telenet goedgekeurde kabels en connectoren. 
  • Vermijd splitters, tussenstukken of verdeelstukken tussen de tv-versterker (NIU) en de Digibox/Digicorder.
 
 

Nog niet opgelost?

Contacteer de Klantendienst

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs