Wanneer je je tv-toestel draait of je TV-box verschuift (bv. bij het poetsen) kunnen kabels los komen te zitten en een slecht contact geven. Haal daarom de coaxkabel uit je TV-box en de wandcontactdoos en sluit opnieuw aan. Doe vervolgens hetzelfde met de HDMI-kabel die je tv met je TV-box verbindt.
Mogelijk kan de volgorde van je aansluitingen afwijken
Haal de stekker uit het stopcontact en steek hem na een tiental seconden opnieuw in. Heeft je TV-box ook een aan-en uitknop aan de achterkant? Dan kan je die daarmee ook aan- en uitzetten.
Vervang je coaxkabel en eventueel de HDMI 2.0-kabel door een andere. Geen extra kabel meer? Koop er dan een nieuwe in een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Contacteer de Klantendienst voor de thuislevering van een nieuwe Telenet TV-box. Zo kan je binnen de 48u opnieuw tv-kijken en hoef je de deur niet uit. Of kom naar het dichtstbijzijnde Telenet-winkelpunt.
Wanneer je je tv-toestel draait of je decoder verschuift (bv. bij het poetsen) kunnen kabels los komen te zitten en een slecht contact geven. Haal daarom de coaxkabel uit je decoder en de wandcontactdoos en sluit opnieuw aan. Doe vervolgens hetzelfde met de HDMI-kabel die je tv met je decoder verbindt.
Haal de stroomkabel min. 10 seconden uit de decoder en uit het stopcontact. Plaats de stroomkabel eerst terug in de decoder en daarna in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken
Vervang je coaxkabel en eventueel de HDMI-kabel door een andere. Geen extra kabel meer? Koop er dan een nieuwe in een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Contacteer de Klantendienst of ga naar een Telenet-winkelpunt in je buurt. Je kan je decoder ook gratis omruilen naar een decoder van hetzelfde type.
Graag hulp of meer uitleg?