Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Niet akkoord met een aanrekening?

Neem contact op met onze klantendienst. Geef onze medewerker zoveel mogelijk info over wat er niet in orde is met je aanrekening.

 

Hou zeker je aanrekening bij de hand als je ons belt…

  • Je moet je klantennummer, accountnummer en nummer van je aanrekening doorgeven.
  • Zo kan je ook meteen verwijzen naar wat er precies niet in orde is.

Wat met de betaling?

We raden je aan om je aanrekening toch tijdig te betalen.

Zijn er daarna correcties nodig? Dan brengen we die in mindering op je volgende aanrekening.

  • Zo betaal je de volgende maand minder.
  • Betaal je via overschrijving en zijn de correcties hoger dan € 10? Dan krijg je zelfs een tussentijdse aanrekening met tegoed.
  • Betaal je via domiciliëring? Dan betaal je de maand erop minder.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs