Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Niet akkoord met een aanrekening?

Is het bedrag van je aanrekening anders dan verwacht? Bekijk dan eerst de details van je aanrekening. Misschien heb je meer verbruikt dan gewoonlijk omdat je bijvoorbeeld een film of serie bestelde via de TV-theek of sms’en verstuurde naar speciale nummers (vb.: sms-parkeren, busticket)? Lees zeker even dit artikel waarin we je meer uitleg geven over je aanrekening.

 

Werd er volgens jou een kost onterecht aangerekend? Of is er iets niet duidelijk? Neem contact op met onze klantendienst.

Hou zeker je aanrekening bij de hand en geef je klantennummer, accountnummer en nummer van je aanrekening door. Bezorg ons zoveel mogelijk info over wat er volgens jou niet in orde is met je aanrekening.

Wat met de betaling?

We raden je aan om je aanrekening toch tijdig te betalen. Zo vermijd je eventuele herinneringskosten.

Zijn er daarna correcties nodig? Dan brengen we die in mindering op je volgende aanrekening.

  • Betaal je via overschrijving en zijn de correcties hoger dan € 15? Dan krijg je een tussentijdse aanrekening waarop we de correctie herberekenen.
  • Betaal je via domiciliëring? Dan betaal je de maand erop minder.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs