Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Jaar vooruitbetalen

Betaal je je abonnement een jaar vooruit? Dan geniet je van 5% korting op dat abonnement.

Voor wie?

Een jaar vooruitbetalen is alleen mogelijk als je...

een abonnement hebt dat in aanmerking komt...

  • Alle ONE's & ONEup's
  • Alle WIGO's
  • Bundel met All-Internet & Telenet TV
  • Easy & Basic Internet en All-Internet (150)
  • Sommige Telenet TV-abonnementen
 
 

een uitnodiging kreeg...

Je krijgt een uitnodiging via je maandelijkse aanrekening als je in aanmerking komt. Je hebt dan 30 dagen tijd om op het aanbod in te gaan. We sturen elk jaar een nieuwe uitnodiging. 

 
 
{{lineValue}}
  • Heb je een ander abonnement? Dan kan je dat abonnement momenteel niet een jaar vooruitbetalen. 
  • Geniet je al van sociaal tarief, een werkgeversbijdrage of een andere korting op dat abonnement? Dan kan je er niet voor kiezen om een jaar vooruit te betalen omdat beide kortingen niet combineerbaar zijn.
 
 

Kiezen voor een jaar vooruitbetalen?

Kreeg je een uitnodiging en wil je weten wat dat voor jou betekent? Ga naar telenet.be/vooruitbetalen en meld je aan met je login en wachtwoord. Overtuigd? Dan kan je daar ook kiezen voor een jaar vooruitbetalen.

Het kan tot drie werkdagen duren voor je aanvraag verwerkt is. Daarna ontvang je een bevestiging per e-mail

 

Goed om te weten
Verandert de maandelijkse prijs van het abonnement gedurende het jaar en betaalde je al een jaar vooruit? Dan verandert er voor jou niets. 

Je aanrekening

De eerste aanrekening

Kies je ervoor om een jaar vooruit te betalen? Dan ontvang je voor dat abonnement de abonnementskost voor één jaar op de eerstvolgende aanrekening na verwerking van je aanvraag.  De 5% korting verrekenen we daarop. 

De volgende aanrekeningen

Ook als je ervoor kiest om een jaar vooruit te betalen, ontvang je iedere maand een aanrekening met eventuele... 

 

  • andere abonnementen of opties, zoals bijvoorbeeld: King, Streamz of huur extra decoder (eerste is inbegrepen), die je niet een jaar vooruit kan betalen. 
  •  extra kosten bovenop je abonnement, zoals bestellingen in de TV-theek, diensten van derden of internationale oproepen. 

 

Daarbij geniet je niet van de 5% korting.  

 

Wat als?

Je het abonnement aanpast of opzegt?

Betaal je een jaar vooruit, maar wil je in die periode je abonnement aanpassen of opzeggen? Dat kan. Je ontvangt dan een aanrekening met het tegoed van de maanden die je vooruit betaalde.

 

We verrekenen het tegoed met je opstaande saldo en je krijgt de rest van het bedrag teruggestort op je rekening. Vanaf dan betaal je het aangepaste abonnement weer maandelijks.  

Je een extra optie of extra abonnement neemt?

Kies je gedurende de periode van je jaar vooruitbetaling voor een extra optie of extra abonnement? Dan verandert er niets aan je vooruitbetaling. De extra optie of het extra abonnement betaal je via je maandelijkse aanrekening

 

Komt het extra abonnement ook in aanmerking voor een jaar vooruitbetalen? Dan ontvang je op de eerstvolgende aanrekening van het nieuwe abonnement een uitnodiging om daarvoor te kiezen.  

 

Let op: op de aankoopbevestiging van je extra optie of abonnement zie je een simulatie van een maandelijkse aanrekening. Bij die simulatie houden we geen rekening met de vooruitbetaling van je abonnement.

 

 

Na een jaar

Je keuze voor een jaar vooruitbetalen is één jaar geldig. Kom je in aanmerking om opnieuw een jaar vooruit te betalen? Dan vind je op de daaropvolgende aanrekening een uitnodiging. Je hoeft het alleen nog aan te vragen.

{{lineValue}}

Zoek je andere informatie op onze Klantenservice?


Dan zie je vooral informatie die gericht is op een maandelijkse betaling. Betaal je een jaar vooruit? Dan is de informatie over de aanrekening op Klantenservice niet altijd van toepassing voor jou.  Natuurlijk kan je altijd bij ons terecht met een specifieke vraag over je jaar vooruitbetalen.

 
 
 
 
Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen je vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we je om onze klantendienst te contacteren.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs