Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Is mijn betaling aangekomen?

{{lineValue}}

Even geduld: het kan tot 5 werkdagen duren voor je betaling verwerkt is.

 
 

Hoe nakijken?

Je openstaand saldo of aanrekeningen nakijken? Dat doe je rap in de gratis Telenet-app, waar en wanneer jij wil! Liever op Mijn Telenet? Dat kan in het overzicht van je aanrekening. Zie je daar een groen vinkje? Dan hebben we je betaling ontvangen. 

Betaald, maar toch een betalingsherinnering gekregen?

  • We rekenen een herinnerings- of nalatigheidskost aan wanneer we een betaling te laat ontvangen. Controleer dus zeker de vervaldag op je aanrekening. 
  • Afhankelijk van je bank kan het tot 5 werkdagen duren voor je betaling op onze rekening staat. 

Als je net betaalde, kan deze brief je betaling gekruist hebben. Je betaalt dan geen herinneringskost.

{{lineValue}}

Betaalde je online via Mijn Telenet? Dan kan het tot 12 uur duren voor je een groen vinkje naast je aanrekening ziet. Als je diensten geblokkeerd zijn, worden ze wel binnen het uur vrijgegeven. 

 
 

Al eens gedacht aan een domiciliëring?

Met een domiciliëring geef je Telenet toestemming om het bedrag van je aanrekening elke maand rechtstreeks op te vragen bij je bank. Bekijk onderstaande video en ontdek hoe een domiciliëring jouw leven makkelijker maakt.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs