Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Is er een storing bij Telenet?

{{lineValue}}

Deze pagina werkt het best als je bent aangemeld. Gebruik daarvoor je login als beheerder, niet als gebruiker. Zo krijg je meteen de meest relevante info voor jou te zien.

Werkt een Telenet-dienst of -toestel niet meer? Heb je problemen met je internet, je vaste telefonie en/of je tv? Check dan hier wat de oorzaak kan zijn van het probleem.

Mogelijke oorzaken

Algemene storing

 

Geplande werken

 

Hoog verbruik

 

Openstaand saldo

 

Technisch probleem

Algemene storing

Is er een algemene storing aan het Telenet-netwerk? Dat kan je makkelijk checken in de Telenet-app of via Mijn Telenet. Als er een storing is, krijg je meteen een melding op het startscherm van de app of een boodschap bovenaan Mijn Telenet.

Geplande werken

Om te zorgen dat ons netwerk in topconditie blijft, voeren we regelmatig onderhoudswerken uit. Als die werken plaatsvinden in je buurt, verwittigen we je op voorhand via e-mail, brief of sms. Ook in de Telenet-app of in Mijn Telenet kan je zien of er werken bezig zijn.

We doen ons best om de hinder te beperken, maar tijdelijke onderbrekingen zijn altijd mogelijk. Na de werken geniet je weer optimaal van je Telenet-diensten!

Hoog verbruik

Is je maandelijks basisvolume op of heb je intensief verbruikt? Dan kan het zijn dat je trager surft tot je Telemeter weer op 0 staat.

 

Je kan je verbruik makkelijk opvolgen in de Telenet-app of via de Telemeter in Mijn Telenet:

Openstaand saldo

Als je nog een openstaand saldo hebt, dan zijn je diensten mogelijk geblokkeerd. Check dus zeker eerst online of je betaling is toegekomen. Betaal je met een overschrijving? Dan kan het soms tot 5 werkdagen duren voor we je betaling hebben verwerkt.

 

Je kan je aanrekeningen makkelijk nakijken in de Telenet-app of via Mijn Telenet:

Technisch probleem

Zijn er geen algemene storingen of werken in jouw buurt? Dan is er misschien een technisch probleem met je thuisnetwerk. Ook dat kijk je makkelijk na in de Telenet-app. Open de app, ga naar Mijn netwerk en kies Diagnose. Zo krijg je meteen een oplossing op maat bij elk probleem. 

 
 
 
 

De Telenet-app is dus jouw persoonlijke controlekamer en helpt je op weg bij elke mogelijke oorzaak van je probleem.

Heb je de Telenet-app nog niet? Download 'm snel via Google Play of via de App Store.

 
 

Herstart je toestellen

Is de storing voorbij of zijn de werken afgerond en heb je nog altijd problemen? Vaak helpt het om gewoon even je modem te herstarten. 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs