Werkt een Telenet-dienst of -toestel niet meer? Heb je problemen met je internet, je vaste telefonie en/of je tv? Check dan hier wat de oorzaak kan zijn van het probleem.
Is er een algemene storing aan het Telenet-netwerk? Dat kan je makkelijk checken in de Telenet-app. Als er een storing is, krijg je meteen een melding op het startscherm van de app.
Om te zorgen dat ons netwerk in topconditie blijft, voeren we regelmatig onderhoudswerken uit. Als die werken plaatsvinden in je buurt, verwittigen we je op voorhand via e-mail, brief of sms. Ook in de Telenet-app of in Mijn Telenet kan je zien of er werken bezig zijn.
We doen ons best om de hinder te beperken, maar tijdelijke onderbrekingen zijn altijd mogelijk. Na de werken geniet je weer optimaal van je Telenet-diensten!
Is je maandelijks basisvolume op of heb je intensief verbruikt? Dan kan het zijn dat je trager surft tot je Telemeter weer op 0 staat.
Je kan je verbruik makkelijk opvolgen in de Telenet-app of via de Telemeter in Mijn Telenet:
Als je nog een openstaand saldo hebt, dan zijn je diensten mogelijk geblokkeerd. Check dus zeker eerst online of je betaling is toegekomen. Betaal je met een overschrijving? Dan kan het soms tot 5 werkdagen duren voor we je betaling hebben verwerkt.
Je kan je aanrekeningen makkelijk nakijken in de Telenet-app of via Mijn Telenet:
De Telenet-app is dus jouw persoonlijke controlekamer en helpt je op weg bij elke mogelijke oorzaak van je probleem.
Heb je de Telenet-app nog niet? Download 'm snel via Google Play of via de App Store.
Is de storing voorbij of zijn de werken afgerond en heb je nog altijd problemen? Vaak helpt het om gewoon even je modem te herstarten.
Graag hulp of meer uitleg?