Een vraag over je aanrekening?
Wist je dat je je aanrekening makkelijk en snel online kan checken en betalen via de MyTelenet-app of op MyTelenet? Handig!
Download 'm rap in de App Store of Google Play Store!
Hogere aanrekening dan verwacht?
Ontvang je een hogere aanrekening dan verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben. We leggen het je uit in de video of lees er meer over onderaan.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Je eerste aanrekening
Nieuwe Telenet-klant? Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is normaal want je betaalt vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Op je aanrekening zie je ...
- de periode van je installatie tot de dag dat je aanrekening wordt opgemaakt
- + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.
Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
Eerste ONE-aanrekening?
Ben je overgestapt naar een ONE of ONEup? Lees meer over je eerste ONE-aanrekening
Onlangs je abonnement aangepast?
Heb je net je abonnement aangepast (bv. je stapte over van WIGO naar ONE(up))? Dan zie je op je digitale aanrekening dat je ...
- je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap
- je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap
Dienst/optie toegevoegd?
Heb je net een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV iconic) of een optie geactiveerd (bv. Internationaal bellen bij je ONEup)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening ...
- de periode van je activering tot de dag van je aanrekening
- + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
Extra verbruik
Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht? Dan kan verschillende redenen hebben:
- Je hebt een film of serie besteld via de TV-theek.
- Je hebt sms'en naar speciale nummers verstuurd of ontvangen (bv. sms-parkeren, sms-busticket of stemmen via sms).
- Je hebt internationale gesprekken gehad.
- Je hebt extra mobiel verbruik (bv. je hebt veel video's gestreamd).
- Roaming buiten de EU-zone.
Wil je je mobiele verbruik onder controle te houden? Lees alle tips!
Eenmalige kosten
Soms is je aanrekening hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld door installatiekosten.
Mogelijk is één van je kortingen niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd (bv. een gratis periode Streamz).
Lees meer over persoonsgebonden voordelen: