Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Mobiel toestel verloren of gestolen?

Is je mobiel toestel gestolen of verloren? Blokkeer dan zo snel mogelijk je simkaart en telefoonnummer. Zo wordt er geen misbruik van gemaakt. Je regelt het snel online.

  • Selecteer het gsm-nummer.
  • Klik onderaan op Simkaart (de)blokkeren. Je komt dan op Mijn Telenet.
  • Kies opnieuw Simkaart blokkeren.

Of bel 1963 of 015 66 66 65.

 

Tip: lukt het niet? Haal snel een nieuwe simkaart in een Telenet-winkelpunt. We deactiveren daar dan je oude simkaart. 

Nieuwe simkaart nodig?

Ga langs bij een Telenet-winkelpunt in je buurt. Je krijgt er gratis een nieuwe simkaart. Ook kan je je nummer behouden, als je dat wil.

 

Goed om te weten: zodra je je nieuwe simkaart hebt, kan je opnieuw bellen.

 
 

Toestel met gespreide betaling via Telenet?

  • Je blijft de maandelijkse bijdrage voor je toestel betalen, tot het toestel volledig afbetaald is.
  • Het openstaande saldo liever meteen helemaal afbetalen? Neem dan contact op met Telenet Finance.
 
 

Aangifte bij de politie

Toestel gestolen? Dan doe je best aangifte bij de politie. Zij doen het nodige.  Neem je aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van je toestel mee (serienummer van 15 cijfers).

  • Je IMEI-nummer staat op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel
  • Tip: vraag het vooraf op via *#06#
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Blokkeer je simkaart

Blokkeer je simkaart

Bel ons op 015 66 66 66

Blokkeer je simkaart
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons