Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Mobiel toestel verloren of gestolen?

Wat moet je doen?

Blokkeer snel je simkaart

Is je mobiel toestel gestolen of verloren? Blokkeer dan zo snel mogelijk je simkaart en telefoonnummer. Zo wordt er geen misbruik van gemaakt. Je regelt het snel online via Mijn Telenet.

 

Simkaart teruggevonden? Dan kan je je simkaart via hetzelfde kaartje opnieuw deblokkeren.

  • Selecteer het gsm-nummer.
  • Klik onderaan op Simkaart (de)blokkeren. Je komt dan op Mijn Telenet.
  • Kies opnieuw Simkaart blokkeren.


Je kan ook bellen naar 1963 of 015 66 66 66, of stuur ons een bericht via WhatsApp.

 

Tip: kan je niet online of telefonisch blokkeren? Ga dan langs in een van onze winkels.

Je simkaart vervangen

Je kan uiteraard je nummer behouden. Zodra je je nieuwe simkaart hebt, kan je opnieuw bellen. Je kan een nieuwe simkaart halen in een van onze Telenet-winkelpunten. Die nieuwe simkaart kost € 5, je betaalt ervoor via je aanrekening.

Aangifte bij de politie

Toestel gestolen? Dan doe je best aangifte bij de politie. Zij doen het nodige. Neem je aankoopbewijs en het unieke IMEI-nummer van je toestel mee (serienummer van 15 cijfers).

 
  • Je IMEI-nummer staat op de verpakking en aan de binnenkant van je toestel.
  • Tip: vraag het vooraf op via *#06#
 
 
 
 

Over je abonnement

Je abonnement blijft lopen

  •  Blokkeer je je nummer? Dan wil dat niet zeggen dat je mobiel contract is opgezegd. Je blijft dus betalen voor je abonnement.
  • Zorg ervoor dat je bij verlies van je toestel meteen je simkaart blokkeert. Ook als je ze verloren bent, blijf jij verantwoordelijk voor je simkaart. Belt er iemand anders met je simkaart? Dan zal jij voor die gesprekken moeten betalen.

Gespreide betaling

Heb je een toestel dat je kocht via gespreide betaling via Telenet?

  • Je blijft de maandelijkse bijdrage voor je toestel betalen, tot het toestel volledig afbetaald is.
  • Wil je het openstaande saldo liever meteen helemaal afbetalen?  Als je je contract afsloot voor 15/09/2022, neem dan contact op met Cetelem. Contract afgesloten na 15/09/2022? Neem dan contact op met Cofidis.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Blokkeer je simkaart

Blokkeer je simkaart

Bel ons op 015 66 66 66

Blokkeer je simkaart
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons