Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

De Telenet-app werkt niet correct

Werkt de app niet meer of krijg je een foutmelding wanneer je aanmeldt? Dit kan je doen:

Juist besturingssysteem?

Lees meer over de installatie van de Telenet app

 
 

Ben je verbonden met het internet?

Valt je internetverbinding weg terwijl je de Telenet-app gebruikt? Dan krijg je een melding dat je offline bent en zal je de app niet kunnen gebruiken.

 
 

Je ziet 'saldo' en 'wifi-netwerk' niet staan in het menu

  • Alleen de beheerder kan het saldo raadplegen en het wifi-signaal testen. Ben je gebruiker?  Dan zie je die icoontjes dus niet in het menu.
  • Ben je beheerder en zie je toch het 'saldo-icoontje' niet in het menu?
    Sluit dan de app volledig af en start opnieuw op.
 
 

Ander probleem?

Sluit de app volledig af en start opnieuw op.

 

Hoe doe je dat?

Dat is afhankelijk van je toestel en besturingssysteem. Je kunt je toestel volledig afzetten of…

  • iOS: dubbelklik op de homeknop > veeg de Telenet Support-app naar boven
  • Android 5.0 en hoger: Tik op de knop met overlappende rechthoeken (onderaan naast de thuisknop) > veeg de Telenet Support-app naar rechts of links
  • Android-versie lager dan 5.0: Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > lijst met actieve apps > tik op Telenet Support en kies gedwongen stoppen

Helpt dit nog niet?
Verwijder de app van je toestel en installeer hem opnieuw.
 

 
 

Tip

Lees zeker ook onze veelgestelde vragen

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs