Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
CI+ module verplaatsen of aan iemand anders geven?

Mijn CI+ module tijdelijk verplaatsen (bv. naar mijn vakantiewoning)

Dat is mogelijk als er op die plaats een actieve kabelaansluiting is.

Belangrijk

  • Bij het verplaatsen van je CI+ module moet je de eerste keer wel opnieuw de installatiestappen doorlopen (die vind je in je handleiding van ‘TV met een kaartje’).
  • Het CI+ slot van je tv-toestel is gevoelig voor slijtage: door het veelvuldig in- en uitschuiven van je CI+ module in je tv-toestel kan dat slot beschadigd raken.

Mijn CI+ module aan iemand anders geven of verkopen

Dat is mogelijk via onze Telenet-klantendienst op 015 66 66 66.

  • Bel ons eerst zelf: we deactiveren dan de CI+ module op jouw naam.
  • Nadien moet de nieuwe eigenaar ons bellen: we activeren de CI+ module dan op zijn/haar naam als tweedehands CI+ module.
 
 

Belangrijk

  • Heeft de nieuwe eigenaar nog geen actieve digitale Telenet-diensten (digitale televisie, internet of vaste telefonie)? Dan vragen we eenmalig een activeringskost.
  • Verwar deze situatie niet met een overname.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs