Met een Minimodem neem je je wifi mee op pad. Zo maak je on the go een persoonlijke hotspot van je netwerk en ben je ook onderweg zeker van een veilige, persoonlijke verbinding.
1 simpele verbinding waar je tot wel 10 toestellen mee verbindt.
Wist je dat je Minimodem gewoon in je achterzak past? Je neemt hem zonder problemen overal mee en surft zo altijd in alle vrijheid.
Je smartphonebatterij blijft gespaard, want je hoeft je smartphone niet meer als hotspot te gebruiken voor de tablet van je kinderen of de laptop van je werk. Daar gebruik je nu je Minimodem voor.
Surf altijd veilig want je Minimodem heeft een eigen Telenet-netwerknaam én -wachtwoord. Je kiest dus zelf wie je toegang geeft tot jouw hotspot. Liever een persoonlijke netwerknaam of eigen wachtwoord instellen? Ook dat kan.
Opgelet: gebruik je Minimodem best niet bij temperaturen lager dan 0° C en hoger dan 35°C. Ook opladen doe je best niet als het kouder is dan 0° C of warmer dan 45° C.
Je Minimodem thuis ontvangen? Controleer dan eerst je bestelling!
Is je toestel of de verpakking beschadigd bij de levering?
Teken dan niet voor ontvangst, weiger je bestelling en contacteer ons via 015 666 666. Wij zorgen voor de terugbetaling en laten je weten als je opnieuw kan bestellen. Heb je al getekend voor ontvangst en merk je pas achteraf dat het toestel beschadigd is? Vul dan het online retourformulier in.
Wil je je bestelling annuleren?
Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om je telefonische of online bestelling te annuleren. Zodra je het online retourformulier invult, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail.
Heb je de originele doos niet meer? Steek het toestel dan in een doos met gepaste afmetingen en eventueel wat opvulmateriaal. Zorg ervoor dat ze goed afgesloten is. Kleef het retourlabel op de doos en geef ze af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening.
Je Minimodem koop je aan. De kost zie je eenmalig op je aanrekening onder eenmalige kosten.
De datasimkaart (en dus ook je verbruik) is inbegrepen in je ONE of ONEup en wordt niet apart aangerekend.
Stel je liever een eigen netwerknaam en wachtwoord in? Dat kan
Geen lampje: geen wifi beschikbaar.
Blauw: wifi actief
Blauw knipperend: WPS geactiveerd.
Geen: geen ongelezen of nieuwe berichten.
Blauw: ongelezen berichten.
Blauw knipperend: nieuw bericht of berichtgeheugen vol.
Groen: verbinding met 2G of 3G mogelijk.
Groen knipperend: actief verbonden met 2G of 3G.
Blauw: verbinding met 4G mogelijk.
Blauw knipperend: actief verbonden met 4G.
Niet opgelost? Dan geef je je toestel best een factory reset. Dat doe je door een fijn voorwerp in het reset-gaatje (naast je simkaart) te steken. Werk het ook dan niet, dan is je Minimodem waarschijnlijk stuk.
Je toestel verbindt met je Minimodem, maar de snelheid kan beter? Controleer dan volgende stappen:
Verbreekt de verbinding met je toestel(len) soms tijdens het surfen? Overloop de checklist!
Werkt je Minimodem niet zoals het hoort, geen oplossing gevonden in de andere vragen en ook een factory reset geprobeerd? Dan is je Minimodem waarschijnlijk kapot.
Is je Minimodem effectief kapot en binnen garantie? Dan ruilen we je Minimodem om:
Na ontvangst bij Telenet controleren we of het defect binnen garantie valt. Is dat het geval, dan leveren we zo snel mogelijk een nieuwe Minimodem bij je thuis.
Graag hulp of meer uitleg?