App-laus! Er is nóg een nieuwe manier om naar de Telenet TV-app te kijken. De app is nu ook beschikbaar via Apple TV en Android TV-box! Via zo'n mediabox haal je vlot al je entertainment naar een tweede televisie zonder dat je er een extra TV-box voor nodig hebt.
Om de Telenet TV-app te gebruiken op je tweede tv heb je een Android TV-box versie 5.1 of hoger nodig.
Geen Android TV-box? Krijg een straffe korting in een Telenet-winkelpunt in je buurt of online aan Telenet Klantenprijs.
Download de Telenet TV-app in de Google Play Store. Je vindt de app na installatie terug bij Apps.
Meld je aan met je persoonlijke login. Heb je nog geen persoonlijke login?
Druk in het menu op Tv-kijken. Je hebt de keuze uit...
Wil je een programma terugkijken? Kies dan een programma met het -icoon.
Maak tv-kijken persoonlijker met je eigen profiel. Zo zie je direct wat jij wil zien met je favoriete zenderlijst, maak je je eigen Kijklijst aan en krijg je persoonlijke aanbevelingen. Of je nu kijkt via de Telenet TV-app of de Telenet TV-box, je behoudt overal je eigen profiel.Je kan 6 profielen aanmaken.
1. Ga naar
2. Kies Profiel toevoegen en geef je profiel een naam
3. Duid de genres aan die je graag kijkt
4. Druk op Profiel aanmaken
Opgelet: je kan geen profielen aanmaken als je de Telenet TV-app gebruikt in combinatie met een Digibox of Digicorder.
Je kan een programma dat nog uitgezonden moet worden, ook makkelijk opnemen.
1. Ga in het menu naar Tv-kijken
2. Kies een programma en druk op Opnemen bij de beschrijving van het programma
Wil je niet dat je kinderen 18+ programma's bekijken? Stel dan een leeftijdsgrens in voor zijn of haar profiel.
1. Druk op > Gezinsinstellingen > Leeftijdsgrens
2. Geef je wachtwoord in en druk op bevestigen
3. Kies de leeftijd vanaf wanneer een pincode gevraagd moet worden. Leeftijd gekozen? Druk dan op Opslaan
Opgelet: ervaar je problemen met je Android TV-box? Contacteer de fabrikant van je mediabox.
1. Sluit de app: druk tweemaal op <icoon>, kies de app die je wil sluiten en swipe naar beneden.
2. Haal de stekker van je tv uit het stopcontact en probeer het opnieuw.
Nog niet opgelost? Contacteer de Telenet Klantendienst.
Je internetverbinding is momenteel niet sterk genoeg. Een slechte netwerkverbinding heeft invloed op je kijkervaring. Verbind je toestel via wifi of netwerkkabel. Via netwerkkabel heb je de beste verbinding.
Om de Telenet TV-app te gebruiken op je tweede tv heb je Apple TV OS versie 11 of hoger nodig.
Geen Apple TV? Krijg een straffe korting in een Telenet-winkelpunt in je buurt of online aan Telenet Klantenprijs.
Download de Telenet TV-app in de App Store. Je vindt de app na installatie terug bij Apps .
Meld je aan met je persoonlijke login. Heb je nog geen persoonlijke login?
Druk in het menu op Tv-kijken. Je hebt de keuze uit...
Wil je een programma terugkijken? Kies dan een programma met het -icoon.
Maak tv-kijken persoonlijker met je eigen profiel. Zo zie je direct wat jij wil zien met je favoriete zenderlijst, maak je je eigen Kijklijst aan en krijg je persoonlijke aanbevelingen. Of je nu kijkt via de Telenet TV-app of de Telenet TV-box, je behoudt overal je eigen profiel. Je kan 6 profielen aanmaken.
1. Ga naar
2. Kies Profiel toevoegen en geef je profiel een naam
3. Duid de genres aan die je graag kijkt
4. Druk op Profiel aanmaken
Opgelet: je kan geen profielen aanmaken als je de Telenet TV-app gebruikt in combinatie met een Digibox of Digicorder.
Je kan een programma dat nog uitgezonden moet worden, ook makkelijk opnemen.
1. Ga in het menu naar Tv-kijken
2. Kies een programma en druk op Opnemen bij de beschrijving van het programma
Wil je niet dat je kinderen 18+ programma's bekijken? Stel dan een leeftijdsgrens in voor zijn of haar profiel.
1. Druk op > Gezinsinstellingen > Leeftijdsgrens
2. Geef je wachtwoord in en druk op bevestigen
3. Kies de leeftijd vanaf wanneer een pincode gevraagd moet worden. Leeftijd gekozen? Druk dan op Opslaan
Opgelet: ervaar je problemen met je Apple TV? Contacteer Apple.
1. Sluit de app: druk tweemaal op <icoon>, kies de app die je wil sluiten en swipe naar beneden.
2. Haal de stekker van je tv uit het stopcontact en probeer het opnieuw.
Nog niet opgelost? Contacteer de Telenet Klantendienst.
Je internetverbinding is momenteel niet sterk genoeg. Een slechte netwerkverbinding heeft invloed op je kijkervaring. Verbind je toestel via wifi of netwerkkabel. Via netwerkkabel heb je de beste verbinding.
Graag hulp of meer uitleg?