Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Je persoonlijke login aanmaken

Maak als Telenet-klant zeker een persoonlijke login aan, want met die login kan je je aanmelden op onze Telenet-website en -apps (Telenet-app, Telenet TV-app, Mijn Telenet, Webmail...).

Beheerders en gebruikers

Als beheerder van je abonnement kan je gemakkelijk je Telenet-diensten aanpassen. Maar je wil misschien niet dat iedereen in je gezin dat kan. Daarom registreer je de persoonlijke login van je gezinsleden gemakkelijk als gebruikers. Zo hebben ze toegang tot de Telenet-apps en -websites. Maar diensten aanpassen of aanrekeningen bekijken, dat kan alleen de beheerder.


Wil je meerdere beheerders in je gezin? Geen probleem! Je kiest zelf welke rol (beheerder of gebruiker) je aan wie geeft.

Persoonlijke login aanmaken voor...

ONE(up)/WIGO (S)/YUGO

 

Ander abonnement

Eerst even dit...

Heb je een WIGO home, dus zonder mobiele nummers? Dan vind je alle info onder Ander abonnement.

Ben je beheerder?

Maak als beheerder van je abonnement eerst zelf je persoonlijke login aan. Daarna kan je je gezinsleden utinodigen om ook een persoonlijke login aan te maken.

{{lineValue}}
Koppel je persoonlijke login altijd aan een mobiel nummer als je je login aanmaakt.

Ga naar de loginpagina en kies onderaan voor Nog geen login? Maak er één aan. Vul een bestaand e-mailadres in als je persoonlijke login. Kies je een @telenet-adres? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.

 

Maak daarna extra gebruikers aan. Ga naar profiel beheren en kies bovenaan voor Gebruiker toevoegen.

Blijf je graag op de hoogte van het verbruik van je ONE(up), WIGO (S) of YUGO? Dan kan je als beheerder meldingen instellen voor je eigen verbruik én dat van je gezin. Als gebruiker zie je alleen je eigen verbruik.

 

Je kan meldingen kiezen voor:

  • gezinsverbruik (de status van jullie pot mobiele data)
  • persoonlijk verbruik (het verbruik van een bepaald gezinslid)
  • extra verbruik (niet in begrepen in je ONE(up), WIGO- of YUGO-abonnement, bv. belspelletjes, aankoop tickets De Lijn ....)
 
Ben je gebruiker?

Eerst maakt de beheerder een persoonlijke login aan. Daarna kan je als gebruiker je login aanmaken.

Ga naar de e-mail die je hebt ontvangen en ga dan naar Vervolledig je login. De beheerder vulde waarschijnlijk al heel wat gegevens voor je in. Kijk de gegevens na en vul of pas aan waar nodig.

 

Kies je een @telenet-adres als persoonlijke login? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.

 

e-mailadres van je persoonlijke login aanpassen?

Is je login gekoppeld aan een mobiel nummer? Dan koppel je het nummer eerst aan een andere gebruiker. Zodra je een nieuwe login hebt aangemaakt, kan je het nummer opnieuw koppelen.


Als er maar 1 beheerder is, kan de login niet verwijderd worden. Pas dan even de rol van een andere gebruiker aan naar beheerder. Nadien kan je de rollen weer aanpassen.

Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?

Verwijder eerst je persoonlijke login waarvan je het e-mailadres wil wijzigen. Je kan het e-mailadres van je login niet overschrijven. Dat doe je via Profiel beheren als je bent ingelogd.


Heb je je login verwijderd? Dan kom je automatisch op het aanmeldscherm. Klik daar op Nog geen login? om een nieuwe login aan te maken.

Ben je beheerder?

Maak als beheerder van je abonnement eerst zelf je persoonlijke login aan. Daarna kan je je gezinsleden utinodigen om ook een persoonlijke login aan te maken.

{{lineValue}}

Ga naar de loginpagina en kies onderaan voor Nog geen login? Maak er één aan. Vul een bestaand e-mailadres in als je persoonlijke login. Kies je een @telenet-adres? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.

 

Maak daarna extra gebruikers aan. Ga naar profiel beheren en kies bovenaan voor Gebruiker toevoegen.

 
Ben je gebruiker?

Eerst maakt de beheerder een persoonlijke login aan. Daarna kan je als gebruiker je login aanmaken.

Ga naar de e-mail die je hebt ontvangen en ga dan naar Vervolledig je login. De beheerder vulde waarschijnlijk al heel wat gegevens voor je in. Kijk de gegevens na en vul of pas aan waar nodig.

 

Kies je een @telenet-adres als persoonlijke login? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs