Zit jouw Mijn Telenet sinds kort in een nieuw jasje (zonder blauwe kaartjes)? Of ben je nog niet lang klant en had je Mijn Telenet altijd al witte kaartjes? Dan vind je jouw informatie in het nieuwe artikel!
Maak als Telenet-klant zeker een persoonlijke login aan, want met die login kan je je aanmelden op onze Telenet-website en -apps (Telenet-app, Telenet TV-app, Mijn Telenet, Webmail...).
Als beheerder van je abonnement kan je gemakkelijk je Telenet-diensten aanpassen. Maar je wil misschien niet dat iedereen in je gezin dat kan. Daarom registreer je de persoonlijke login van je gezinsleden gemakkelijk als gebruikers. Zo hebben ze toegang tot de Telenet-apps en -websites. Maar diensten aanpassen of aanrekeningen bekijken, dat kan alleen de beheerder.
Wil je meerdere beheerders in je gezin? Geen probleem! Je kiest zelf welke rol (beheerder of gebruiker) je aan wie geeft.
Heb je een WIGO home, dus zonder mobiele nummers? Dan vind je alle info onder Ander abonnement.
Maak als beheerder van je abonnement eerst zelf je persoonlijke login aan. Daarna kan je je gezinsleden utinodigen om ook een persoonlijke login aan te maken.
Ga naar de loginpagina en kies onderaan voor Nog geen login? Maak er één aan. Vul een bestaand e-mailadres in als je persoonlijke login. Kies je een @telenet-adres? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.
Maak daarna extra gebruikers aan. Ga naar profiel beheren en kies bovenaan voor Gebruiker toevoegen.
Blijf je graag op de hoogte van het verbruik van je ONE(up), WIGO (S) of YUGO? Dan kan je als beheerder meldingen instellen voor je eigen verbruik én dat van je gezin. Als gebruiker zie je alleen je eigen verbruik.
Je kan meldingen kiezen voor:
Eerst maakt de beheerder een persoonlijke login aan. Daarna kan je als gebruiker je login aanmaken.
Ga naar de e-mail die je hebt ontvangen en ga dan naar Vervolledig je login. De beheerder vulde waarschijnlijk al heel wat gegevens voor je in. Kijk de gegevens na en vul of pas aan waar nodig.
Kies je een @telenet-adres als persoonlijke login? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.
Is je login gekoppeld aan een mobiel nummer? Dan koppel je het nummer eerst aan een andere gebruiker. Zodra je een nieuwe login hebt aangemaakt, kan je het nummer opnieuw koppelen.
Als er maar 1 beheerder is, kan de login niet verwijderd worden. Pas dan even de rol van een andere gebruiker aan naar beheerder. Nadien kan je de rollen weer aanpassen.
Verwijder eerst je persoonlijke login waarvan je het e-mailadres wil wijzigen. Je kan het e-mailadres van je login niet overschrijven. Dat doe je via Profiel beheren als je bent ingelogd.
Heb je je login verwijderd? Dan kom je automatisch op het aanmeldscherm. Klik daar op Nog geen login? om een nieuwe login aan te maken.
Maak als beheerder van je abonnement eerst zelf je persoonlijke login aan. Daarna kan je je gezinsleden utinodigen om ook een persoonlijke login aan te maken.
Ga naar de loginpagina en kies onderaan voor Nog geen login? Maak er één aan. Vul een bestaand e-mailadres in als je persoonlijke login. Kies je een @telenet-adres? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.
Maak daarna extra gebruikers aan. Ga naar profiel beheren en kies bovenaan voor Gebruiker toevoegen.
Eerst maakt de beheerder een persoonlijke login aan. Daarna kan je als gebruiker je login aanmaken.
Ga naar de e-mail die je hebt ontvangen en ga dan naar Vervolledig je login. De beheerder vulde waarschijnlijk al heel wat gegevens voor je in. Kijk de gegevens na en vul of pas aan waar nodig.
Kies je een @telenet-adres als persoonlijke login? Dan gebruik je het wachtwoord van je Telenet-mailbox.
Graag hulp of meer uitleg?