Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Je persoonlijke login

Als Telenet-klant maak je een login die je toegang geeft tot alle Telenet-websites en -apps.

 

Ben je WIGO of WIGO S-klant? Dan heb je je persoonlijke login ook nodig om je mobiel verbruik op te volgen. Je persoonlijke login geeft je ook een bepaalde rol: beheerder of gebruiker. Wanneer je een persoonlijke login aanmaakt, krijg je standaard de rol van beheerder.

Persoonlijke login = je e-mailadres

Als persoonlijke login moet je een bestaand e-mailadres kiezen. Alleen een ‘@pandora’-adres is niet mogelijk.

  • Je kan maar 1 e-mailadres per login gebruiken.
  • Als je meerdere Telenet e-mailadressen (aliassen) hebt per mailbox, kan je maar 1 van deze mailadressen als persoonlijke login gebruiken. Je kan het e-mailadres wel overzetten naar een andere mailbox.
Persoonlijke login aanmaken voor...

een WIGO

 

een ander abonnement

Zodra je een WIGO of WIGO S bestelt, ontvang je een e-mail met aankoopbevestiging. Jij krijgt automatisch een beheerderslogin

  • Eenmaal jij als beheerder je login hebt vervolledigd, kan je voor elk gezinslid een persoonlijke login aanmaken en aan de juiste mobiele nummers koppelen.
  • Elke gebruiker krijgt een e-mail om zijn login te vervolledigen.

 

Login al aangemaakt?

Zie je jouw naam staan? Dan heeft de beheerder die voor jou aangemaakt. Klik op Dit ben ik en vul je gegevens aan.

 

Contactnummer

We vragen je een contactnummer in te geven. Op dat nummer ontvang je dan...

  • je verbruiksmeldingen
  • de code om je wachtwoord aan te passen (wanneer je je wachtwoord vergeten bent).

Opgelet: vul altijd je mobiel nummer in.

 

E-mailadres aanpassen

Eerst even dit: je kan een e-mailadres van een login niet overschrijven. Je moet je persoonlijke login verwijderen, en een nieuwe aanmaken.

 

1. Ga naar de profielpagina >  kies de gebruiker waarvan je de login wil aanpassen > kies Verwijder login

 

2. Ga opnieuw naar de profielpagina en maak de gebruiker opnieuw aan via Gebruiker toevoegen

 

Per ongeluk je eigen login verwijderd? Dan kom je automatisch op het aanmeldscherm. Klik daar op Nog geen login? om een nieuwe login aan
te maken.

 

Opgelet

Ben je aangemeld? Meld je eerst af en ga vervolgens naar Mijn Telenet > ‘Nog geen persoonlijke login’ > Doorloop de stappen

  • Wil je een gebruikerslogin maken? Ga naar Profiel beheren > Gebruiker toevoegen (via het + icoon)

 

Contactnummer

We vragen je een contactnummer in te geven. Op dat nummer ontvang je dan…

  • je verbruiksmeldingen
  • de code om je wachtwoord aan te passen (wanneer je je wachtwoord vergeten bent).

 

Opgelet: vul altijd je mobiele nummer in.

 

E-mailadres aanpassen

Eerst even dit: je kan een e-mailadres van een login niet overschrijven. Je moet je persoonlijke login verwijderen, en een nieuwe aanmaken.

 

1. Ga naar de profielpagina >  kies de gebruiker waarvan je de login wil aanpassen > kies Verwijder login

 

2. Ga opnieuw naar de profielpagina en maak de gebruiker opnieuw aan via Gebruiker toevoegen

 

Per ongeluk je eigen login verwijderd? Dan kom je automatisch op het aanmeldscherm. Klik daar op Nog geen login? om een nieuwe login aan te maken.

Goed om te weten

  • Met je nieuwe login kan je ook aanmelden op alle Telenet-diensten.
  • Je ‘oude’ login (bv. Telenet-login of internetlogin ) is niet meer bruikbaar zodra je overstapt naar WIGO.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs