Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Raadpleeg uw afspraken

Op deze pagina vindt u een overzicht van de afspraken die u bij Telenet heeft. Dat kan voor een herstelling, aanpassing van een installatie of een nieuwe installatie zijn. Bij de installatie en activering van uw diensten heeft u de keuze uit verschillende installatietypes.

Goed om te weten: enkel de geplande afspraken zijn zichtbaar. is uw afspraak niet meer nodig? Dan kunt u ze hier ook annuleren.

Author mode - different bodies
Future, move

Bereidt u voor

Wat neemt u mee naar uw nieuwe adres?

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw pre-installatie?

U kiest voor een Self Starter-installatie: het zelf installeren van uw Telenet-diensten.

De Telenet-technicus…

  • plaatst de modem los op de grond en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler.
  • vervangt eventueel uw modem.
  • activeert uw diensten.
  • test het Wifi-bereik in de ruimte waar uw modem staat.
  • levert u nieuwe Digibox/Digicorder.

Wat doet u na de afspraak?

  • Hang de modem aan de muur.
  • Installeert uw Telenet-diensten en sluit uw toestellen (pc, Digibox/Digicorder aan.
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw woning? Test deze plekken via speedtest.telenet.be. Misschien moet u extra hardware (voor een meerprijs) plaatsen om uw Wifi-signaal te versterken. Daarvoor kunt u terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

  • Wilt u dat de Telenet-installateur ook zorgt voor de volledige afwerking (alle kabels vastmaken) van de installatie? Kies dan voor een Comfort Plus-installatie. Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, pre-install

Bereidt u voor

Wat neemt u mee naar uw nieuwe adres?

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw pre-installatie?

U kiest voor een Self Starter-installatie: het zelf installeren van uw Telenet-diensten.

De Telenet-technicus…

  • plaatst de modem los op de grond en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler.
  • vervangt eventueel uw modem.
  • activeert uw diensten.
  • test het Wifi-bereik in de ruimte waar uw modem staat.
  • levert u nieuwe Digibox/Digicorder.

Wat doet u na de afspraak?

  • Hang de modem aan de muur.
  • Installeert uw Telenet-diensten en sluit uw toestellen (pc, Digibox/Digicorder aan.
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw woning? Test deze plekken via speedtest.telenet.be. Misschien moet u extra hardware (voor een meerprijs) plaatsen om uw Wifi-signaal te versterken. Daarvoor kunt u terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

  • Wilt u dat de Telenet-installateur ook zorgt voor de volledige afwerking (alle kabels vastmaken) van de installatie? Kies dan voor een Comfort Plus-installatie. Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, comfort install

Bereidt u voor

Wat neemt u mee naar uw nieuwe adres?

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

U kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet.

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die u heeft klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test uw Telenet-diensten.
  • zorgt er ook voor dat u helemaal mee bent.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Wilt u dat de Telenet-installateur ook zorgt voor de volledige afwerking (alle kabels vastmaken) van de installatie? Kies dan voor een Comfort Plus-installatie. Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, comfort plus install

Bereidt u voor

Wat neemt u mee naar uw nieuwe adres?

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

U kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet.

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die u heeft klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test uw Telenet-diensten.
  • zorgt er ook voor dat u helemaal mee bent.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, business install
Future, installation

Bereid uw binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

U kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet.

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die u heeft klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test uw Telenet-diensten.
  • zorgt er ook voor dat u helemaal mee bent.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, pre-install

Bereid uw binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw pre-installatie?

U kiest voor een Self Starter-installatie: het zelf installeren van uw Telenet-diensten.

De Telenet-technicus…

  • plaatst de modem los op de grond en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler.
  • vervangt eventueel uw modem.
  • activeert uw diensten.
  • test het Wifi-bereik in de ruimte waar uw modem staat.
  • levert u nieuwe Digibox/Digicorder.

Wat doet u na de afspraak?

  • Hang de modem aan de muur.
  • Installeert uw Telenet-diensten en sluit uw toestellen (pc, Digibox/Digicorder aan.
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw woning? Test deze plekken via speedtest.telenet.be. Misschien moet u extra hardware (voor een meerprijs) plaatsen om uw Wifi-signaal te versterken. Daarvoor kunt u terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

  • Wilt u dat de Telenet-installateur ook zorgt voor de volledige afwerking (alle kabels vastmaken) van de installatie? Kies dan voor een Comfort Plus-installatie. Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, comfort install

Bereid uw binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

U kiest Comfort-installatie door een installateur van Telenet.

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die u heeft klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test uw Telenet-diensten.
  • zorgt er ook voor dat u helemaal mee bent.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken.

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw woning? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen.
  • Tenslotte bevestigt u nog eventuele kabels tegen de muur.
 
 

Nog vragen?

  • Wilt u dat de Telenet-installateur ook zorgt voor de volledige afwerking (alle kabels vastmaken) van de installatie? Kies dan voor een Comfort Plus-installatie. Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, comfort plus install

Bereid uw binneninstallatie voor

Bepaal de plaats van uw basisopstelling

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Kies dan een vrije plaats aan de muur van 40 x 50 cm om uw modem en netwerkverdeler te plaatsen. Zorg voor minstens 3 vrije, geaarde stopcontacten (of een stekkerblok).

Bepaal waar uw toestellen komen

Zet uw toestellen klaar: een pc of tablet (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk vooraf waar u wilt tv-kijken, bellen en/of surfen.

Plaats uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos in de ruimtes waar u wilt tv-kijken
  • uw UTP-kabel in de ruimtes waar u wilt...
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

U kiest voor een Comfort Plus-installatie door een installateur van Telenet.

De Telenet-installateur…

  • hangt de modem en netwerkverdeler aan de muur.
  • verbindt de aftakkabel en coaxkabel (die u heeft klaargelegd) met de netwerkverdeler.
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling.
  • installeert, activeert en test uw Telenet-diensten.
  • zorgt er ook voor dat u helemaal mee bent.
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken.
  • én bevestigt nog eventuele kabels tegen de muur.

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, business install
Future, additional installation
Future, repair

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Future, repair, check up

Tijdens uw afspraak

Onze technicus…

  • kijkt na of uw Wifi-bereik in huis straf genoeg is en geeft u tips over hoe u het optimaliseert.
  • verbindt al uw mobiele toestellen met uw Wifi-netwerk.
  • haalt uw vergeten paswoorden vanonder het stof en zorgt dat u overal weer kunt aanmelden.
  • vervangt gratis uw Telenet-modem door een nieuwer, straffer model, als dat nodig is.
  • kijkt na of uw Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op uw tv.
  • installeert de Yelo Play-app en helpt u op weg als u graag overal in huis op uw smartphone, tablet of pc live wilt tv-kijken en uw favoriete tv-programma’s kunnen opnemen (ook als u niet thuis bent). Zo ook met andere gratis Telenet-apps zoals de Support-app en de Telenet Mobile-app.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, repair, repair and check up

Tijdens uw afspraak

Onze technicus…

  • kijkt na of uw Wifi-bereik in huis straf genoeg is en geeft u tips over hoe u het optimaliseert.
  • verbindt al uw mobiele toestellen met uw Wifi-netwerk.
  • haalt uw vergeten paswoorden vanonder het stof en zorgt dat u overal weer kunt aanmelden.
  • vervangt gratis uw Telenet-modem door een nieuwer, straffer model, als dat nodig is.
  • kijkt na of uw Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op uw tv.
  • installeert de Yelo Play-app en helpt u op weg als u graag overal in huis op uw smartphone, tablet of pc live wilt tv-kijken en uw favoriete tv-programma’s kunnen opnemen (ook als u niet thuis bent). Zo ook met andere gratis Telenet-apps zoals de Support-app en de Telenet Mobile-app.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, repair, check up and unhappy

Tijdens uw afspraak

Onze technicus

  • luistert naar uw vragen en probeert waar mogelijk te helpen
  • kijkt uw installatie en uw netwerk na, en doet de nodige verbeteringen zodat u optimaal van uw Telenet-diensten kan genieten.
  • verbindt uw mobiele toestellen met uw netwerk, installeert onze handige Telenet-apps, geeft uitleg over Telenet Webmail, ...
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, network repair
Future, deinstallation
Future, installation update
Past, move

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, pre-install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, comfort install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, comfort plus install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, business install
Past, installation

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, pre-install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, comfort install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, comfort plus install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, business install
Past, additional installation
Past, repair

Hoe gaat het ermee?

Verloopt alles naar wens of heeft u nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, repair, check up

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, repair, repair and check up

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, repair, check up and unhappy

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, network repair
Past, deinstallation
Past, installation update
Geplande afspraken
Er zijn geen geplande afspraken.
Vorige afspraken
Er zijn geen vorige afspraken.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs