Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Raadpleeg uw afspraken

Eerst even dit

Deze pagina bevat een overzicht van de afspraken die u bij Telenet heeft. U mag onze technicus dan verwachten bij u thuis. Dit kan zijn voor een herstelling, aanpassing van een installatie of een nieuwe installatie. Enkel geplande afspraken zijn zichtbaar. 

Author mode - different bodies
Future, move

Bereid u voor

Op uw oude adres

  • Laat achter:
    • Modem (we installeren een nieuwe op uw nieuwe adres)
    • Netwerkverdeler  
  • Neem mee (eventueel):
    • uw HD Digibox/Digicorder
    • extra hardware die u zelf aankocht (Access Points, Powerline-adapters, Modem Battery Pack, …)

Op uw nieuwe adres

  • Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).
  • Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).
  • Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.
  • Voorzie uw binnenbekabeling:
    • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos en op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
    • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
      • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
      • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw pre-installatie?

De Telenet-installateur…

  • activeert de modem en bevestigt de netwerkverdeler tegen de muur
  • test de Wifi in de ruimte waar uw modem staat

U...

  • bevestigt de modem aan de muur
  • bevestigt de UTP-kabeltjes tegen de muur
  • sluit uw toestellen aan (pc, HD Digibox/Digicorder)
  • installeert al uw Telenet-diensten
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen. Misschien moet u waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) laten plaatsen. Daarvoor kunt u terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

  • Verkiest u liever een Comfort Plus-installatie zodat u niet zelf eventuele kabels tegen de muur hoeft te bevestigen? Dat kan! Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, pre-install

Bereid u voor

Op uw oude adres

  • Laat achter:
    • Modem (we installeren een nieuwe op uw nieuwe adres)
    • Netwerkverdeler  
  • Neem mee (eventueel):
    • uw HD Digibox/Digicorder
    • extra hardware die u zelf aankocht (Access Points, Powerline-adapters, Modem Battery Pack, …)

Op uw nieuwe adres

  • Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).
  • Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).
  • Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.
  • Voorzie uw binnenbekabeling:
    • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos en op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
    • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
      • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
      • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw pre-installatie?

De Telenet-installateur…

  • activeert de modem en bevestigt de netwerkverdeler tegen de muur
  • test de Wifi in de ruimte waar uw modem staat

U...

  • bevestigt de modem aan de muur
  • bevestigt de UTP-kabeltjes tegen de muur
  • sluit uw toestellen aan (pc, HD Digibox/Digicorder)
  • installeert al uw Telenet-diensten
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen. Misschien moet u waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) laten plaatsen. Daarvoor kunt u terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

  • Verkiest u liever een Comfort Plus-installatie zodat u niet zelf eventuele kabels tegen de muur hoeft te bevestigen? Dat kan! Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, comfort install

Bereid u voor

Op uw oude adres

  • Laat achter:
    • Modem (we installeren een nieuwe op uw nieuwe adres)
    • Netwerkverdeler  
  • Neem mee (eventueel):
    • uw HD Digibox/Digicorder
    • extra hardware die u zelf aankocht (Access Points, Powerline-adapters, Modem Battery Pack, …)

Op uw nieuwe adres

  • Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).
  • Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).
  • Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.
  • Voorzie uw binnenbekabeling:
    • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos en op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
    • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
      • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
      • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

De Telenet-installateur…

  • bevestigt de modem en netwerkverdeler tegen de muur
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling
  • activeert uw Telenet-diensten, test uw diensten en voert een kwaliteitscontrole uit
  • brengt uw Telenet-diensten in orde zodat u er onmiddellijk van kunt genieten
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Verkiest u liever een Comfort Plus-installatie zodat u niet zelf eventuele kabels tegen de muur hoeft te bevestigen? Dat kan! Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, comfort plus install

Bereid u voor

Op uw oude adres

  • Laat achter:
    • Modem (we installeren een nieuwe op uw nieuwe adres)
    • Netwerkverdeler  
  • Neem mee (eventueel):
    • uw HD Digibox/Digicorder
    • extra hardware die u zelf aankocht (Access Points, Powerline-adapters, Modem Battery Pack, …)

Op uw nieuwe adres

  • Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).
  • Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).
  • Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.
  • Voorzie uw binnenbekabeling:
    • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos en op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
    • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
      • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
      • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

De Telenet-installateur…

  • bevestigt de modem en netwerkverdeler tegen de muur
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling
  • activeert uw Telenet-diensten, test uw diensten en voert een kwaliteitscontrole uit
  • brengt uw Telenet-diensten in orde zodat u er onmiddellijk van kunt genieten
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, move, business install
Future, installation

Bereid u voor

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).

Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
  • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
    • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
    • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

De Telenet-installateur…

  • bevestigt de modem en netwerkverdeler tegen de muur
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling
  • activeert uw Telenet-diensten, test uw diensten en voert een kwaliteitscontrole uit
  • brengt uw Telenet-diensten in orde zodat u er onmiddellijk van kunt genieten
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, pre-install

Bereid u voor

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).

Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
  • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
    • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
    • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw pre-installatie?

De Telenet-installateur…

  • activeert de modem en bevestigt de netwerkverdeler tegen de muur
  • test de Wifi in de ruimte waar uw modem staat

U...

  • bevestigt de modem aan de muur
  • bevestigt de UTP-kabeltjes tegen de muur
  • sluit uw toestellen aan (pc, HD Digibox/Digicorder)
  • installeert al uw Telenet-diensten
  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen. Misschien moet u waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) laten plaatsen. Daarvoor kunt u terecht in een Telenet-winkelpunt.
 
 

Nog vragen?

  • Verkiest u liever een Comfort Plus-installatie zodat u niet zelf eventuele kabels tegen de muur hoeft te bevestigen? Dat kan! Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, comfort install

Bereid u voor

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).

Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
  • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
    • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
    • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

De Telenet-installateur…

  • bevestigt de modem en netwerkverdeler tegen de muur
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling
  • activeert uw Telenet-diensten, test uw diensten en voert een kwaliteitscontrole uit
  • brengt uw Telenet-diensten in orde zodat u er onmiddellijk van kunt genieten
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
  • Tenslotte bevestigt u nog eventuele kabels tegen de muur
 
 

Nog vragen?

  • Verkiest u liever een Comfort Plus-installatie zodat u niet zelf eventuele kabels tegen de muur hoeft te bevestigen? Dat kan! Bel ons op 015 66 66 66.
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, comfort plus install

Bereid u voor

Heeft u nog geen Telenet-installatie? Voorzie een open ruimte aan de muur voor uw modem en netwerkverdeler in de buurt van minstens 3 vrije stopcontacten (of een stekkerblok).

Zet uw toestellen klaar: een pc (surfen), een tv-toestel (tv-kijken) en/of een vast telefoontoestel (bellen).

Bekijk waar u uw toestellen wilt plaatsen en gebruiken en waar draadloos surfen voor u belangrijk is.

Voorzie uw binnenbekabeling:

  • uw coax-kabel en tv-wandcontactdoos op de plaatsen waar u wilt tv-kijken
  • uw internetkabel op de plaatsen waar u wilt…
    • tv-kijken via uw HD Digibox/Digicorder
    • surfen via de vaste lijn
 
 

Wat gebeurt er bij uw installatie?

De Telenet-installateur…

  • bevestigt de modem en netwerkverdeler tegen de muur
  • verbindt de Telenet-kabel (buiten) met de netwerkverdeler
  • verbindt uw toestellen met uw binnenbekabeling
  • activeert uw Telenet-diensten, test uw diensten en voert een kwaliteitscontrole uit
  • brengt uw Telenet-diensten in orde zodat u er onmiddellijk van kunt genieten
  • legt na de installatie een kwartiertje uit hoe u uw dienst(en) kunt gebruiken

Wat doet u?

  • Draadloos surfen tot in de verste uithoeken van uw huis? Vraag onze installateur om deze plekken te testen en waar nodig extra hardware (voor een meerprijs) te plaatsen
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, installation, business install
Future, additional installation
Future, repair

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Future, repair, check up

Tijdens uw afspraak

Onze technicus…

  • kijkt na of uw Wifi-bereik in huis straf genoeg is en geeft u tips over hoe u het optimaliseert.
  • verbindt al uw mobiele toestellen met uw Wifi-netwerk.
  • haalt uw vergeten paswoorden vanonder het stof en zorgt dat u overal weer kunt aanmelden.
  • vervangtgratisuw Telenet-modem door een nieuwer, straffer model, als dat nodig is.
  • kijkt na of uw HD Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op uw tv.
  • installeert de Yelo Play-app en helpt u op weg als u graag overal in huis op uw smartphone, tablet of pc live wilt tv-kijken en uw favoriete tv-programma’s kunnen opnemen (ook als u niet thuis bent). Zo ook met andere gratis Telenet-apps zoals de Support-app en de Telenet Mobile-app.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, repair, repair and check up

Tijdens uw afspraak

Onze technicus…

  • kijkt na of uw Wifi-bereik in huis straf genoeg is en geeft u tips over hoe u het optimaliseert.
  • verbindt al uw mobiele toestellen met uw Wifi-netwerk.
  • haalt uw vergeten paswoorden vanonder het stof en zorgt dat u overal weer kunt aanmelden.
  • vervangtgratisuw Telenet-modem door een nieuwer, straffer model, als dat nodig is.
  • kijkt na of uw HD Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op uw tv.
  • installeert de Yelo Play-app en helpt u op weg als u graag overal in huis op uw smartphone, tablet of pc live wilt tv-kijken en uw favoriete tv-programma’s kunnen opnemen (ook als u niet thuis bent). Zo ook met andere gratis Telenet-apps zoals de Support-app en de Telenet Mobile-app.
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, repair, check up and unhappy

Tijdens uw afspraak

Onze technicus

  • luistert naar uw vragen en probeert waar mogelijk te helpen
  • kijkt uw installatie en uw netwerk na, en doet de nodige verbeteringen zodat u optimaal van uw Telenet-diensten kunt genieten.
  • verbindt uw mobiele toestellen met uw netwerk, installeert onze handige Telenet-apps, geeft uitleg over Telenet Webmail, …
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Future, network repair
Future, deinstallation
Future, installation update
Past, move

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, pre-install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, comfort install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, comfort plus install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, move, business install
Past, installation

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, pre-install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, comfort install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, comfort plus install

Aan de slag

Uw diensten zijn geïnstalleerd, dus u bent helemaal klaar om de Telenet-wereld te verkennen. OK als we even meerijden?

  • Uw eerste halte is uw Telenet-paspoort. Dat kreeg u bij de installatie van uw diensten.
    • Het bevat heel wat info om te kunnen starten met tv-kijken, surfen en/of bellen.
    • En u vindt er de belangrijkste aanmeldgegevens in terug.
      Tip: leg uw Telenet-paspoort ergens waar u het altijd terugvindt!
  • Mijn Telenet is uw thuisbasis:
    • Meld u aan met de gegevens die u vindt op uw Telenet-paspoort
    • U kunt er uw wachtwoord aanpassen, uw instellingen veranderen, uw diensten en opties beheren en uw facturen raadplegen.
    • U kunt voor iedereen in uw gezin een login aanmaken, handig om te kunnen…
      • tv-kijken op alle schermen (Yelo Play)
      • mobiel surfen overal in Vlaanderen (Wi-Free)
  • Het Telenet-avontuur slaat altijd nieuwe wegen in: volg onze nieuwtjes, acties, promoties en verhalen op Facebook, Twitter en Snap
 
 

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
 
 
Past, installation, business install
Past, additional installation
Past, repair

Hoe gaat het ermee?

Verloopt alles naar wens of heeft u nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, repair, check up

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, repair, repair and check up

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, repair, check up and unhappy

Nog vragen?

  • Contacteer ons op 015 66 66 66 of online
  • Lees de veelgestelde vragen en antwoorden op Klantenservice
 
 
Past, network repair
Past, deinstallation
Past, installation update
Geplande afspraken
Er zijn geen geplande afspraken.
Vorige afspraken
Er zijn geen vorige afspraken.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs