Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik heb opgezegd en krijg nog een factuur. Wat nu?

Zodra je jouw Telenet-abonnement opzegt, regelen we alles zo snel als technisch mogelijk binnen de 30 dagen. Ondertussen is het mogelijk dat je van ons nog een factuur krijgt.

Krijg je nog een maandelijkse factuur?

  • Dat kan, afhankelijk van je factuurperiode
  • Betaal zeker deze laatste factuur nog
  • Als je opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijg je van ons een slotfactuur. Betaalde je teveel? Dan brengen we dat in mindering

Zeg je kabel-tv op en betaal je jaarlijks?

  • Ook dan kan het dat je jouw jaarlijkse factuur nog krijgt na je opzeg. Dat gebeurt als je jouw factuur normaal krijgt in de maand dat je opzegt
  • We vragen je om de jaarlijkse factuur toch te betalen. Als je opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijg je terug wat je teveel betaalde

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs