Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Ik heb opgezegd en krijg nog een factuur. Wat nu?

Zodra u uw Telenet-abonnement opzegt, regelen we alles zo snel als technisch mogelijk binnen de 30 dagen. Ondertussen is het mogelijk dat u van ons nog een factuur krijgt.

Krijgt u nog een maandelijkse factuur?

  • Dat kan, afhankelijk van uw factuurperiode
  • Betaal zeker deze laatste factuur nog
  • Als uw opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijgt u van ons een slotfactuur. Betaalde u teveel? Dan brengen we dat in mindering

Zeg uw kabel-tv op en betaalt u jaarlijks?

  • Ook dan kan het dat u uw jaarlijkse factuur nog krijgt na uw opzeg. Dat gebeurt als u uw factuur normaal krijgt in de maand dat u opzegt
  • We vragen u om de jaarlijkse factuur toch te betalen. Als uw opzeg verwerkt is (na max. 30 dagen), krijgt u terug wat u teveel betaalde

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs