Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

De aanpassing van de prijzen

Vanaf 01/10/2022 zal Telenet Business een prijsaanpassing doorvoeren voor bepaalde diensten. De prijsverhoging zal ons in staat stellen om u dezelfde kwaliteit van dienstverlening aan te bieden en te blijven verbeteren.

 

Is de prijsaanpassing voor uw diensten van toepassing? Dan krijgt u eind augustus een brief van ons. Op de brief vindt u een tabel met de naam van de dienst, het adres waarop hij aangesloten is, de oude en de nieuwe prijzen en de frequentie van facturatie. Zo krijgt u een duidelijk en persoonlijk overzicht.

 

Let op: wordt een dienst niet vermeld in de brief? Dan is er ook geen aanpassing. Op uw factuur na 01/10/2022 kan u dus diensten met een aangepaste prijs zien en diensten waarvoor geen prijsaanpassing is gebeurd.

De eerste factuur na de aanpassing

Voor de periode tot en met 30/09/2022 worden de oude prijzen toegepast en vanaf 01/10/2022 de nieuwe. Op de eerstvolgende factuur ziet u dus misschien uitzonderlijk een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.

 

Afhankelijk of u facturen per maand, per kwartaal of per jaar krijgt, kan het natuurlijk nog even duren voor de eerste factuur met de nieuwe prijzen bij u toekomt.

 

We lichten u graag enkele specifieke voorbeeldfacturen toe.

Maandelijkse factuur opgesteld op 01/10/2022

Een factuur opgesteld op 01/10 met kosten voor de periode van 01/10 t.e.m. 31/10. De nieuwe prijzen zullen dus onmiddellijk toegepast worden.

Maandelijkse factuur opgesteld op 15/09/2022

Een factuur opgesteld op 15/09 met kosten voor de periode van 16/09 t.e.m. 15/10. Op de eerstvolgende factuur van 15/10 verschijnen dus verschillende lijnen om de periode van 01/10 t.e.m. 15/10 correct te factureren:

  • de periode aan de oude prijs wordt in mindering gebracht.
  • dezelfde periode wordt gefactureerd aan de nieuwe prijs.

Verder verschijnt ook de nieuwe periode van 16/10 t.e.m. 15/11 aan de nieuwe prijs.

Jaarlijkse factuur opgesteld op 04/06/2023

Een jaarlijkse factuur opgesteld op 04/06/2023 met kosten voor de periode van 01/06/23 t.e.m. 31/05/2024. Om de periode tot de volgende factuur niet te lang te maken, krijgt u een tussentijdse rechtzetting op 04/10/2022 voor de periode van 01/10/22 t.e.m. 31/05/23. Hierop ziet u dat:

  • de periode aan de oude prijs in mindering wordt gebracht.
  • dezelfde periode wordt gefactureerd aan de nieuwe prijs.

 

 

{{lineValue}}
  • Hebt u een dienst ondertussen stopgezet? Dan zal de prijsaanpassing niet van toepassing zijn op die dienst. De aanpassing is enkel van toepassing op diensten actief op 01/10/2022.
  • Hebt u vragen over de aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst. Wij bekijken dan samen de specifieke noden en situatie van uw bedrijf.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs