Webmail

Je gesprek voorbereiden bij telefonieproblemen

Kom je er niet uit? Wij zijn 24/7 beschikbaar om met je mee te kijken.

Houd de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Algemene informatie

  • Je klantnummer of accountnummer
  • Adres van de installatie
  • Waar en wanneer kunnen we je het best bereiken?

Omschrijving van het probleem

  • Wat werkt er niet goed? (Bv. slechte gesprekskwaliteit, een toestel werkt niet, foutmelding bij inloggen)
  • Gaat het om één gebruiker of meerdere? Vermeld naam, toesteltype, extensie.
  • Gaat het om een vast nummer? Vermeld het nummer.
  • Gaat het om een toestelprobleem? Noteer het toesteltype en MAC-adres. Je vindt dit meestal terug op het toestel).
  • Gebruik je de Webex-app, desktopversie of smartphone?

Voorbeelden

Geef minstens 3 concrete voorbeelden van recente problemen, liefst niet ouder dan 72 uur. 

 

Vermeld per voorbeeld:

  • Tijdstip en datum
  • Telefoonnummer van de beller
  • Telefoonnummer van de ontvanger
  • Eventuele doorschakeling
  • Foutmelding (indien van toepassing)
  • Frequentie: komt het probleem altijd voor, sporadisch of op vaste tijdstippen?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op