Heb je een probleem met je FreePhone Business (FPB) toestel? Geen zorgen. Hieronder vind je de meest voorkomende problemen en hoe je ze snel zelf kan oplossen. Zo ben je snel terug bereikbaar.
Op één van je toestellen ontvang je geen oproepen, verder werkt je FPB centrale hoe het hoort?
Dan is de optie Niet storen waarschijnlijk ingeschakeld op dit toestel.
Schakel deze optie uit via het FreePhone Business portaal.
De meeste foutcodes hebben een eenvoudige oorzaak en kan je vaak zelf snel oplossen.
In de tabel hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende foutmeldingen, de mogelijke oorzaken en de bijhorende oplossing. Zo zie je meteen welke actie je kan ondernemen.
Foutcode: Error 001
Oorzaak: Probleem met bekabeling van je toestel
Actie: Controleer en test of kabels goed in het toestel zitten. Test de kabel met een ander toestel.
Foutcode: Error 002
Oorzaak: Conflicterend IP-adres
Actie: Pas je subnet aan via de netwerkinstellingen in MyTelenet.
Foutcode: Error 003
Oorzaak: Technisch probleem dat support vereist
Foutcode: Need repair
Oorzaak: Defect toestel