NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Hoe wordt mijn verbruik aangerekend?

Je verbruik wordt aangerekend volgens deze volgorde:

Tariefplan

We verwerken altijd eerst het volume in je tariefplan.  Je ontvangt een melding per sms wanneer je 75, 90 en 100 procent van jouw tariefplanvolume hebt verbruikt.

Tariefplanopties

Heb je extra volume via een optie bij jouw tariefplan? Dan verwerken we dat op de tweede plaats. We laten het je per sms weten wanneer je 75, 90 en 100 procent van jouw tariefplanvolume hebt verbruikt. 

Groepsbundels

Zijn de volumes van je tariefplan en opties opgebruikt? Dan spreken we de eventuele groepsbundels aan. We versturen een melding naar de fleetmanager als je 75 procent van jouw volume hebt verbruikt. 

Tarief buiten bundel

Is er geen volume meer beschikbaar? Dan pas passen we het tarief buiten bundel toe.

Goed om te weten

Heb je een split bill abonnement? Afhankelijk van je split bill profiel kan extra verbruik aan je persoonlijke factuur worden toegevoegd. Contacteer je fleet manager om meer info te krijgen over jouw split bill profiel.

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op