Voice Cloud - CCP* - Teams Voice
Telefoneren, chatten, videobellen … Met communicatie in de cloud breng je alles samen. In één toepassing die altijd is aangepast aan de noden van je bedrijf. Onze mensen zorgen ervoor dat jij en je medewerkers ermee aan de slag gaan. Zo zijn zij van in het begin helemaal mee in het verhaal en draait je bedrijf nog beter. Zelfs als iedereen verspreid werkt. |
Om dat te begrijpen, maken we een klein zijsprongetje. Want wat is de cloud? Eigenlijk maak je – net als verschillende andere bedrijven – verbinding met de servers van een gespecialiseerd bedrijf. En gebruik je via internet de technologie van dat bedrijf. In dit geval dus een telefooncentrale.
Handig, want die verbinding maak je van overal ter wereld. Bovendien kan je daardoor heel eenvoudig up- en downscalen. En je hoeft je geen zorgen te maken over onderhoud en vernieuwing: je geniet automatisch van de laatste technologieën.
Omdat je een telefooncentrale via de cloud gebruikt, kan je ‘m combineren met de laatste communicatietools. Denk aan chatten of videobellen bijvoorbeeld. Zo bundel je meteen de voordelen van beide. En 1 plus 1 is 3. Want net omdat je ze samen inzet, krijg je nog meer mogelijkheden:
|
Beheer je bereikbaarheid met onze flexibele cloudtelefonie
Bereikbaar waar en wanneer je wil
Telefonie die meegroeit met je bedrijf
Iedereen vlot aan de slag
Naadloos geïntegreerd in je bestaande bedrijfscommunicatie |
Altijd en overal vlot communiceren
Een platform dat meegroeit met je bedrijf
Iedereen vlot aan de slag
*Customised Communication Platform
De all-in-oplossing waarmee je overal belt en samenwerkt |
Werk op afstand, voel je dichtbij
Je telefooncentrale in Microsoft Teams
Iedereen vlot aan de slag
Samen met jou zoeken we naar de beste oplossing en implementeren die in je bedrijf. Daarna trainen we je medewerkers. Is iedereen mee? Dan houden we dat zo. Heel dat proces, van meedenken over trainen tot onderhouden, voeren we graag persoonlijk uit, face-to-face, gewoon in ’t echt. Nu, en in de toekomst. |