Je TV-box staat aan.
Je TV-box staat in stand-by.
Je TV-box heeft een netwerkprobleem via wifi of netwerkkabel. Druk op de huisjestoets. Ga daarna via Info naar Diagnose en kijk na of je TV-box nog verbonden is met het internet. (alleen bij de TV-box zonder aan-en uitknop aan de achterkant)
Je TV-box is aan het opstarten.
Er is een opname bezig. Dit lampje zie je alleen bij een Digicorder.
Je bent met de pijltjes aan het navigeren in het menu.
Via Menu-toets op je decoder activeren, nogmaals drukken op Menu om te deactiveren.
Oeps... er liep iets fout. Je vindt meer info op je tv-scherm.
1. Herstart je decoder
Haal de stekker uit het stopcontact en steek hem na een tiental seconden opnieuw in.
Heb je TV-box met een aan- en uitknop aan de achterkant? Dan kan je die daarmee ook aan- en uitzetten.
2. Controleer je stopcontact
Sluit een ander toestel (een lamp bijvoorbeeld) aan op het stopcontact. Werkt het? Dan is je stopcontact in orde.
3. Controleer je kabel en adapter
Kijk in de installatiegids of je de juiste stroomkabel en adapter hebt.
4. Nog niet opgelost?
Contacteer ons en we helpen je graag verder.