nl

Je persoonlijke gegevens aanpassen

icon user avatar

Zijn je persoonlijke gegevens bij Telenet niet meer up to date? Ontvang je liever je aanrekening op een ander e-mailadres of wil je het e-mailadres van je login aanpassen? Of veranderde je contactnummer of adres? We leggen je graag uit wat je dan moet doen. 

Welke contactgegevens wil je aanpassen?

Naam
E-mailadres
Adres
Contactnummer
Naam
E-mailadres
Adres
Contactnummer

Oei, een schrijffout in je naam? Contacteer ons en we passen het graag voor je aan. Helaas is het wettelijk niet toegelaten om je naam zelf aan te passen via MyTelenet.

Goed om te weten

Wil je je diensten op naam van iemand anders zetten? Dat kan via een overname. Je past dan niet alleen de naam aan, maar bijvoorbeeld ook de geboortedatum en het identiteitskaartnummer.

Telenet stuurt je 2 soorten communicaties via e-mail: algemene communicatie en je aanrekening. Je kan voor elk een verschillend e-mailadres kiezen.

Je e-mailadres voor login en algemene communicatie

Je login bij Telenet is altijd een zelfgekozen e-mailadres. Op dat mailadres ontvang je ook relevante communicatie. Wil je het aanpassen? Dat kan snel in MyTelenet onder Je Profiel. Surf je op een groter scherm, zoals een laptop? Dan vind je je profiel ook meteen in de linkerbalk.

  1. Bij Profielinstellingen klik je op E-mail om aan te melden aanpassen.
  2. Geef je wachtwoord in ter controle.
  3. Je krijgt een bevestigingsmail op het nieuwe e-mailadres.
  4. Valideer je nieuwe e-mailadres via de mail.

Je e-mailadres voor je aanrekening

Ontvang je je aanrekening liever op een ander e-mailadres?  Dan pas je dat makkelijk zelf aan in MyTelenet onder Betaling. Surf je op een groter scherm, zoals een laptop? Dan vind Betaling ook meteen in de linkerbalk. Vul onderaan bij Instellingen je nieuwe e-mailadres en eventueel mobiele nummer in. 

Ga je verhuizen?

Proficiat! Wat leuk dat je opnieuw voor Telenet kiest. We helpen je graag op weg zodat je verhuis in 1-2-3 geregeld wordt. Je adres passen we na je verhuis automatisch overal aan. Heb je alleen een mobiel abonnement? Ook dan geef je de verhuis van jouw mobiele nummer door. Zo staat alles administratief juist.

Foutje?

Paste de gemeente je adres aan, bv. omdat er extra huizen in je straat bijkwamen? Dan geeft de gemeente de nieuwe situatie aan Telenet door en passen we dat automatisch voor je aan. Jij hoeft dus zelf niets te doen.

 

Werd je nieuwe klant en merk je een fout in je adres? Contacteer ons en we passen het voor je aan.

Je kan aan je login ook een contactnummer koppelen. Elke login onder je klantennummer kiest een eigen nummer. Wil je een nummer aanpassen? Dat kan voor je eigen login. Als beheerder of contracthouder kan je ook de contactnummers van je gebruikers aanpassen. Aanpassen doen je makkelijk via Profiel in MyTelenet