nl

Foutmelding bij het aanpassen van je gegevens?

Kreeg je deze foutmelding wanneer je je gegevens aanpaste?

Dan vind je hier alvast enkele mogelijke oorzaken, en wat je er aan kan doen.

Bestelling nog niet afgerond

Probleem 

Misschien heb je eerder een bestelling of een aanpassing gedaan, die nog niet volledig door Telenet is verwerkt.

Oplossing
Even geduld. Probeer het na 24 uur nog een keer.

 

2x op knop Profiel bewaren geklikt

Probleem 
Wanneer je 2 keer te snel na elkaar op Profiel bewaren klikt, krijg je een foutmelding en kan je je gegevens niet meer bewaren.

Oplossing
Even geduld, wij lossen het voor jou op! We maken je gegevens weer beschikbaar. Probeer het 24 uur na de foutmelding nog een keer.

 

Vind je geen oplossing?
Contacteer dan onze klantendienst of stuur ons een WhatsApp-bericht. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Zoek je iets anders?