nl

Je abonnement

Graag weten welk abonnement je hebt, je abonnement aanpassen of opzeggen? 

Veelgestelde vragen

MyTelenet

Je abonnement aanpassen
Beheer je huidige producten, bestel extra diensten of wijzig je opties
Telenet-diensten aanpassen
Opties beheren en extra diensten bestellen via MyTelenet.
Telenet opzeggen?
Contacteer ons gratis op 0800 66 350. We vinden vast en zeker wel een gepaste oplossing. Zo zit je vanzelf weer in de juiste flow. Wil je toch je abonnement opzeggen? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou in orde.
Alles over ONE(up)
Alles over Easy Switch
Veranderen van operator? Da’s simpeler dan ooit. Dankzij Easy Switch regelt je nieuwe operator je overstap van begin tot eind, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Overstappen naar Telenet
Dat kan eenvoudig via Easy Switch. Telefoonnummer behouden? Telenet regelt het voor jou.
Herroepingsrecht: aankoop annuleren
Iedere aankoop bij Telenet die je online of telefonisch doet, kan je annuleren. Dat kan tot 14 kalenderdagen te rekenen vanaf de dag na contractsluiting of levering. Dat is conform het wettelijke herroepingsrecht in België.

Zelf beheren

Zoek je iets anders?

Ben je een zakelijke klant?

Onze community kan helpen!