telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Internet
Internetverbruik
Taal
nl
nl
fr
Internetverbruik
Raadpleeg je internetverbruik. Kan je onbeperkt surfen en hoe bestel je extra volume?
Veelgestelde vragen
Wat als mijn inbegrepen internetvolume op is?
Je kan op 3 manieren verder surfen.
Wat is onbeperkt surfen?
Dan kan je onbeperkt veel versturen en ontvangen. Hou wel rekening met de gebruiksregels.
Piek-en daluren bij je internetabonnement
Hoe snel je surft of hoeveel verbruik meetelt, hangt af van wanneer je surft: tijdens piek- of daluren.
Wat is Telenet-netwerkbeheer?
We beheren het Telenet-netwerk volgens 3 pijlers. Zo heb jij supersnel, betrouwbaar en veilig internet.
Hoe beheer ik mijn extra internetvolume?
Je kan extra internetvolume bestellen of deactiveren.
Meet en beheer je internetverbruik
Je internetvebruik nagaan, doe je simpelweg via MyTelenet. Alles hangt natuurlijk af van je abonnement.
Zelf beheren
Beheer je internetverbruik thuis
Er liep iets mis
Beheer je internetverbruik thuis
Stel je verbruiksmeldingen in voor internet
Er liep iets mis
Stel je verbruiksmeldingen in voor internet
Zoek je iets anders?
Ben je een zakelijke klant?
Onze community kan helpen!
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
firefox
Edge
Chrome
Ok, begrepen
Meer info