Als dat niet helpt, raden we je aan om al je toestellen eens te herstarten. Hieronder leggen we je uit hoe je dat doet.
Als dat niet helpt, raden we je aan om al je toestellen eens te herstarten. Hieronder leggen we je uit hoe je dat doet.
Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerlines en decoder uit het stopcontact. Steek ze in deze volgorde opnieuw in.
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijft er vooraan een lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!
Sluit je Access Point, (Wifi) Powerline of switch opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.
Steek dan je decoder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.
Vermoed je dat één van je toestellen stuk is? Lees dan hier wat je nog kan doen of kan nakijken.
Contacteer onze klantendienst op 015 66 66 66 of via een WhatsApp-bericht.