Webmail

Wat bij een betalingsherinnering ?

Je aanrekening vermeldt een vervaldatum “Te betalen voor...” Heeft Telenet je betaling niet ontvangen op die datum? Dan ontvang je een eerste gratis herinnering per e-mail en/of sms. Na de eerste herinnering komen er extra kosten bij en worden diensten geblokkeerd.

Betaald maar toch een herinnering ontvangen

  • Heb je het aangerekende bedrag van de voorbije aanrekeningen al betaald?
  • Gebruikte je het juiste rekeneningnummer en gestructureerde mededeling?
  • Is je domiciliëringsaanvraag in orde? Kijk het na op je aanrekening of op Mijn Telenet
  • Staat er voldoende saldo op je rekening?
Liep er iets fout met je domiciliëring?

Je krijgt onmiddellijk een sms om online of via overschrijving te betalen. Doe je dat niet en heb je intussen een volgende aanrekening ontvangen? Dan bieden we het bedrag van je vorige en nieuwe aanrekening aan via domiciliëring.

Is je saldo tot 2 keer ontoereikend? Dan wordt je domiciliëring stopgezet en kan je alleen nog online of via overschrijving betalen.

Na de eerste herinnering

Breng je je betaling na de eerste gratis herinnering niet meteen in orde? Dan worden er herinneringskosten aangerekend en worden je diensten stapsgewijs geblokkeerd.

Herinneringskosten
Geblokkeerde diensten
Herinneringskosten
Geblokkeerde diensten