Vanaf 5 juni 2023 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 6%.
Op uw persoonlijke pagina ziet u een overzicht van wat het exact voor u betekent. U hoeft u alleen aan te melden met uw klantennummer en uw familienaam om het overzicht per product te zien. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat u dezelfde naam gebruikt die op uw aanrekening staat.
De prijsaanpassing gaat in op 5 juni 2023. U ziet dat op uw eerste aanrekening na die datum.
Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste aanrekening met de nieuwe prijzen ontvangt. Dat is afhankelijk van uw aanrekeningsperiode.
Rekenen we uw abonnement uitzonderlijk nog aan voor een periode van voor de prijsaanpassing? Dan betaalt u nog de oude prijs voor de periode tot en met 4/06/2023. Vanaf 5/06/2023 betaalt u het nieuwe tarief.
U behoudt uw korting zolang u in aanmerking komt! Van welke korting geniet u?
Sociaal tarief of groepskorting
De prijsaanpassing is van toepassing. We brengen uw korting in mindering op de aangepaste prijzen.
Werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan
Uw werkgever beslist of hij de prijsaanpassing (geheel of gedeeltelijk) op zich neemt.
Is dat niet zo? Dan verhoogt uw aanrekening met het bedrag van de prijsaanpassing. Voor meer informatie kan u terecht bij uw werkgever.
We informeren u persoonlijk tussen 24 april en 5 mei 2023 over de aanpassing via e-mail of per brief.
Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.